منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   §¦¦¤~ مسابقة فى المعلومات العامة ~¤¦¦§ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9648)

prince of alex 11-04-2009 04:49 AM

صح صح صح صح صح صح صح صح صح

اول نقطة كارمن .....(1)




المسابقة العاملة للمعلومات في الماجيك

**--**--**--**--**--**--**--**--**--


السؤالـ :

مــن هــــو ســلطــان العــلمــاء ..؟

golden man 11-04-2009 06:30 AM

سلطان العلماء هو العز بن عبد السلام

prince of alex 11-04-2009 04:08 PM

صح صح صح صح صح صح صح صح صح

اول نقطة جولدن مان .....(1)





المسابقة العاملة للمعلومات في الماجيك

**--**--**--**--**--**--**--**--**--


السؤالـ :

فــي أي ســنــة وقــعــت مـــذبـحــة ديــر يــاســين ..؟
|~|




golden man 11-05-2009 12:27 AM

9 ابريل 1948

prince of alex 11-05-2009 06:54 PM

صح صح صح صح صح صح صح صح صح

ثاني نقطة جولدن مان .....(1)




المسابقة العاملة للمعلومات في الماجيك

**--**--**--**--**--**--**--**--**--


السؤالـ :

من اول من قال (( واما بعد )) ؟؟

admin 11-06-2009 07:22 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة prince of alex (المشاركة 93122)
صح صح صح صح صح صح صح صح صح

ثاني نقطة جولدن مان .....(1)




المسابقة العاملة للمعلومات في الماجيك

**--**--**--**--**--**--**--**--**--


السؤالـ :

من اول من قال (( واما بعد )) ؟؟


نبي الله داود علية السلام :-??:-??

البرنس الوحدانى 11-06-2009 07:40 AM

هو اختلفوا العلماء فيها

منهم من قال داوود ومنهم من قال قس بن ساعدة

تقبل مرورى

البرنس الوحدانى 11-06-2009 07:41 AM

أعتذر ع الخطا
لأنى مخدتش بالى ان اسامة جاوبها قبلى

admin 11-06-2009 07:53 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة البرنس الوحدانى (المشاركة 93454)
أعتذر ع الخطا
لأنى مخدتش بالى ان اسامة جاوبها قبلى



انا وانت واحد حبيبى

golden man 11-06-2009 08:48 AM

كده تمام يا شباب


الساعة الآن 09:04 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir