منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   حياتنا فى برطمان (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10057)

دبدوباية 12-26-2009 04:54 PM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

vindiesel 01-02-2010 03:05 AM

اتفضلى القهوه يا دبدوبايه

ميرسى لمرورك

vindiesel 01-21-2010 02:51 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

الصقر الابيض 01-21-2010 10:12 AM

تصدق نظريه بردو
سعات بتتلع منك حاجات حلوه

vindiesel 01-26-2010 02:20 AM

منور يا صقر

وبعدين انت عارفنى دايما بطلع حاجات رايقه

ولو كنت ناسى افكرك يا "شارع الاستاد" قصدى يا صقر


الصقر الابيض 01-26-2010 05:05 AM

وبعدين ......؟؟؟؟

vindiesel 01-26-2010 06:57 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الصقر الابيض (المشاركة 124558)
وبعدين ......؟؟؟؟

ولا قبلين يا ريس

احنا ستر وغطاء على بعض

هههههههههههههههههههه

انا الديزل


هههههههههههههههههههه


الصقر الابيض 01-26-2010 07:12 AM

شكلك عوزني افرمك يا ديزل

vindiesel 01-26-2010 09:51 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الصقر الابيض (المشاركة 124629)
شكلك عوزني افرمك يا ديزل


مش الديزل اللى يتفرم يا صقر

واذا كنت ناسى افكرك

هههههههههههههههههه


الساعة الآن 02:21 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir