![]() |
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
اتفضلى القهوه يا دبدوبايه ميرسى لمرورك |
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
تصدق نظريه بردو
سعات بتتلع منك حاجات حلوه |
منور يا صقر وبعدين انت عارفنى دايما بطلع حاجات رايقه ولو كنت ناسى افكرك يا "شارع الاستاد" قصدى يا صقر |
وبعدين ......؟؟؟؟
|
اقتباس:
ولا قبلين يا ريس احنا ستر وغطاء على بعض هههههههههههههههههههه انا الديزل هههههههههههههههههههه |
شكلك عوزني افرمك يا ديزل
|
اقتباس:
مش الديزل اللى يتفرم يا صقر واذا كنت ناسى افكرك هههههههههههههههههه |
| الساعة الآن 04:03 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir