منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   مطلوب مشرفين على باقى الاقسام (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10240)

amralbob 04-27-2009 09:41 AM

السلام عليكم ورحمة الله وباركة
انا بطلب من حبيب الكل ادمن ان اكون مشرف على منتدى السيارات لو حابب يعني يا ادمن وان شاء الله اكون قد المسؤليه واشد حيلي فيه ان شاء الله

admin 04-28-2009 07:12 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amralbob (المشاركة 52562)
السلام عليكم ورحمة الله وباركة
انا بطلب من حبيب الكل ادمن ان اكون مشرف على منتدى السيارات لو حابب يعني يا ادمن وان شاء الله اكون قد المسؤليه واشد حيلي فيه ان شاء الله


ان شاء الله ليك ذلك

بس عايزين نشاط فى القسام

وان شاء يكون قسم رئيسى وليس فرعى

اتمنى لك التوفيق

البرنس الوحدانى 04-29-2009 03:07 AM

السلام عليكم
انا نفسى اكون مشر ف على منتدى
ودا بعد اذنك


amralbob 04-29-2009 09:28 AM

ان شاء الله ليك ذلك

بس عايزين نشاط فى القسام

وان شاء يكون قسم رئيسى وليس فرعى


اتمنى لك التوفيق
مشكور ياأدمن وان شاء الله
ابداء النشاط

prince of alex 04-29-2009 09:21 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة prince of alex (المشاركة 52547)
بناء على اقتراح ميسترو المنتدى ادمن ليا بطلب الاشراف على منتدى الزمالك فانا اتقدم رسميا لذالك الى جانب استاد الكرة العالمية

ولكن اذا كان ده مش عيخليني مش منتدا الاسلامي فانا اعترض اما اذا وفقت على الطلبين فانا موافق

والله الموفق ...............................


يا هوووووووووووووووووووووووو ووووووو

golden man 05-02-2009 08:53 PM

ممكن اكون معاكم يا ادمن ده طبعا يشرفنى

EzAt99 05-25-2009 04:09 AM

ok..................silver
 
إن شاء الله أنا معاكم في ستاد الأهلي والله المعين

golden man 05-26-2009 03:06 AM

هو الترقيات هتبقى امتى

admin 05-26-2009 07:15 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ميدو بلاوي (المشاركة 59723)
إن شاء الله أنا معاكم في ستاد الأهلي والله المعين



اهلا بيك معنا فى المنتدي:o)

وانا متابع معاك الموضيع الخاص بك8-}

ونشوف منك شويه شغل خاص بقسم الاهلى:-j

مع مشرفنا القدير:>

وان شاء الله ما يصير الا كل خير;;)



اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة golden man (المشاركة 59812)
هو الترقيات هتبقى امتى



فى اقرب وقت ممكن ان شاء الله\:D/\:D/

بس حدد القسم يغالى ولا ايه:-s:-s:-s

golden man 05-26-2009 09:12 AM

ان شاء الله يا ادمن


الساعة الآن 05:00 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir