منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   اختبار :كيف ينظر الأخرون اليك؟؟؟؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10289)

eima 05-25-2009 06:59 AM

أنا طلعت من بورسعيد

karmen 05-25-2009 07:10 AM

ميرسى ليكى يا توتا على المرور واللا تحبى نقولك ايه
ايما هو اللى قلنا توتا

karmen 05-25-2009 07:12 AM

يعنى ايه يا ايما طلعت من بورسعيد
انت مكنتش تعرف
ههههههههههههه
عالعموم أجدع ناس بورسعيد دول والله

karmen 05-25-2009 07:12 AM

يعنى ايه يا ايما طلعت من بورسعيد
انت مكنتش تعرف
ههههههههههههه
عالعموم أجدع ناس بورسعيد دول والله

golden man 05-26-2009 04:05 AM

انا طلعلى خمسين بالظبط
50

- ينظر إليك الآخرون كشخص عذب ، نشيط ، فاتن ، مسلي
عملي ، وممتع دائماً .
- يتمركز الانتباه والاهتمام عليه باستمرار ولكنه كثير التوازن
بشكل يجعله متحفظ .
- لطيف ، متفهم ، يحترم الآخرين ، يسعدهم و يساعدهم .

تسلمى يا كارمن بجد وموضوع جامد جدا وتقييم 5/5


karmen 05-27-2009 01:24 AM

ميرسى جولدن على المرور
بس ليه كل الناس بلا استثناء طلعلهم نفس الدرجات والتقييم؟؟

golden man 05-27-2009 09:56 AM

اصل هو عامل من 40 لغاية 50حاجه واحده وكمان لسه فيه ناس ما دخلتش
او كله بيستسهل وينقل الى طلع للى قبله

karmen 05-27-2009 11:49 PM

احتمال برضه يا جولدن
ميرسى

بلابل 05-28-2009 12:13 AM

- ينظر إليك الآخرون كشخص عذب ، نشيط ، فاتن ، مسلي عملي ، وممتع دائماً .

يتمركز الانتباه والاهتمام عليه باستمرار ولكنه كثير التوازن
بشكل يجعله متحفظ .

لطيف ، متفهم ، يحترم الآخرين ، يسعدهم و يساعدهم .


من 41 -50 نقطة



مجموع ارقامى كان

49

شكرا يا قمر على موضوعك الجامد

وتم التقييم 5/5

karmen 05-28-2009 12:36 AM

ميرسى ليك بلابل على المرور


الساعة الآن 10:02 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir