منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   برامج الجوال (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=38)
-   -   برنامج Black List Pro لحجب المكالمات على الماجيك (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10828)

شادى2050 06-13-2009 08:09 AM

مشكووووووووووووووووور

alsef 06-14-2009 06:35 AM

تسلم والله يالغالي ..
برنامج جدا جدا رائع ..
بس غريبة انه مايدعم n73

mero 06-14-2009 09:31 PM

مشكككككككككككككككوررررررر ررررررررررررررررررررررررر ررررررررررررررررررررررررر ررررررررررررررررررررررررر ررر

hisham922 06-15-2009 10:44 AM

thanksssssssssssssssssssssssssssss

ابو حبيبة الشروق 06-15-2009 10:58 AM

جزاك الله خيرا

Sam21 06-16-2009 08:11 AM

يا مسهل
يا ريت يكون اللينك شغال!

Sam21 06-16-2009 08:13 AM

طب كويس
الملف بايظ وفاسد وما بيسيفش عندي
ومش عارف إيه المشكلة إنك تحط الملف الأصلي غير مضغوط .. بس هي **** والسلام!

مفيش مشكلة
كويس إني عرفت اسم البرنامج .. ودورت عليه ولقيته على المنتديات النضيفة برة!

admin 06-16-2009 11:20 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sam21 (المشاركة 63035)
طب كويس
الملف بايظ وفاسد وما بيسيفش عندي
ومش عارف إيه المشكلة إنك تحط الملف الأصلي غير مضغوط .. بس هي **** والسلام!

مفيش مشكلة
كويس إني عرفت اسم البرنامج .. ودورت عليه ولقيته على المنتديات النضيفة برة!


والله يغالى الملف شغال ومش دعايا

وانا مجربه على الموبيل


jetcave 06-17-2009 01:54 AM

جزاك الله خيرا

spidermanvitoo 06-17-2009 03:48 PM

جزاك الله خيرا


الساعة الآن 11:23 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir