منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   كل واحد له شجره !! قولنا تاريخ ميلادك نقولك شجرتك وصفاتك ايه!!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=12708)

golden man 10-05-2009 10:49 AM

اوكا انا قولتلك فيه حاجات
ممكن بقى تقوليلى علىالى موجود فى شخصيتى

karmen 10-08-2009 11:45 AM

يعنى مثلا ممكن نقول اللى الصح


ذو بنية قوية
حبيب
عاطفي

ومن الصعب إرضائه
متكيف
متفائل
يأخذ ما تمنحه له الحياةَ
صح واللا انا غلطانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

golden man 10-08-2009 10:55 PM

مين قالك انى ذو بنيه قويه
عرفتيها ازاى
ومن الصعب ارضائه
ايه الى حصل خلاكى تقولى كده

karmen 10-09-2009 12:59 AM

يعنى هو صح واللا غلط
جاوبنى
ملكش دعوه عرفت منين
المهم ان دى صفاتك فعلا
وعرفت منين
العصفوره قالتلى
هههههههههههههه

tafa 10-09-2009 01:26 AM

**شجرة الجوزِ: العاطفة
صارم غريب وملي بالتناقضات أحياناً يكون أناني
وعدواني نبيل واسع الأفق ردوده غير متوقعه
تلقائي وعفوي طموح بشكل لا محدود لا يملك
مرونة شريك صعب المراس لا يعرف الحب بصفة
دائمة وشريك نادر متكبر أحياناً مبدع استراتيجي
شديد الغيرة والغضب لا يعرف المساومات.


.................................


تسلم ايدك يا كارمن

golden man 10-09-2009 03:35 AM

ممكن نقول صح
بس هاكدلك بعد اما تقولى عرفتى ازاى

karmen 10-12-2009 08:00 PM

ههههههههههههههههههه
يعنى صح
طب خلاص
هتأكدلى منغير ما اعرفك عرفت ازاى
ميرسي كتير يا تافا على مرورك
شجرة الجوز
امممممممممممممم

اوس الواثق 10-20-2009 09:43 PM

5 ابريل

**شجرة لسان العصفور: الحساسية
ملئ بالسحر والابتهاج موهوب خالي من الأنانية
يحب أن يلفت الانتباه يحب الحياة عاطفي ملي
بالحركة لا يعرف الراحة قلق إلى درجة المرض
سواء كان مستقل أو تابع ذواق جيد فنان سريع
الغضب عاطفي رفيق جيد لا يسامح بسهولة .



karmen 10-21-2009 12:47 AM

امممممممممممممممم
أوكى يا اوس
ميرسي كتير على مرورك

اوس الواثق 10-21-2009 12:53 AM

اى خدعه ههههههههههههههههههه


الساعة الآن 03:13 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir