منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   دنيا الجوال (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=25)
-   -   سجل حضورك اليومي بمسج (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13005)

amira abdo 11-30-2009 07:31 AM

if every bird leaved the sky
if every body said good buy
your love in heart never die

amira abdo 11-30-2009 07:37 AM

اسفين لو ازعجناك بس انا وقلبي افتكرناك وحبينا بس نقولك وحشتنا يا ارق ملاك

admin 11-30-2009 08:31 AM

خايف ابعت تقول داوشنى وخايف ما بعتش تقول مطنشى بس قولت ابعت لنك وحشنى

amira abdo 11-30-2009 11:30 AM

انا وانت شجرة توت انا فرع دهب وانت فرع ياقوت واللي يفرقنا يارب يموت

bosbos love 12-02-2009 02:53 AM

لو الحب بالرسايل اشهد انى نسيك
لكن الحب بالقلب والقلب
على طول يفكر فيك

amira abdo 12-02-2009 05:00 AM

لو النحل عرف قد ايه حلاوة بسمتك كاب ساب العسل وعمل خليه علي شفتك هههههههههههههههههههه جامده

amira abdo 12-04-2009 05:18 AM

قالو الزمن غدار وناره تكوينا قلت الزمن بخير كدام الغالي بيفكر فينا

صاحب القلب الميت 12-06-2009 07:58 PM

ب

















ح














ب










ك












ب بطه







ح حوله







ب بتقولك







ك كاك كاك



هههههههههههههههههههههه

karmen 12-06-2009 10:38 PM

لن أشبهك بالشمس لأنها تغرب
ولا بالقمر لأنه يغيب
ولا بالورد لأنه يذبل
ولكن أشبهك بعلبة فيري الكبيره لغسيل الصحون
لأنها تدوم وتدوم وتدوم

karmen 12-06-2009 10:42 PM

sometimes my mind ask
why i miss you
why i care 4 you
why i remember you
why i send sms 2 you
then my heart answer
its simbly because











































































sms is free


الساعة الآن 06:20 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir