منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   أعترف إني........................... (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13372)

manolly 10-15-2009 05:42 AM

عاوزة تاكلى ولا ايه
يخربيتك هتبوظى الدايت

والله انا فكرت وقررت انى اقرر
بس لسة معرفش ايه القرار
ههههههههههههههههه
هانت خلاص


اعترف انى مهما قررت هرجع في كلامى
عيلة بقى ههههههههههههههههههه


golden man 10-15-2009 06:30 AM

أعترف إنى سريع الغضب

karmen 10-15-2009 06:35 AM

اه يا مانوللى خليها كده احسن
عشان اللي كنت عاوزاه ههههههههههههه أوفر أوى
أعترف إنى
هههههههههههههههههه
الكلمه مش راضيه تطلع من بقي

admin 10-15-2009 11:23 PM

اعترف انى طلعت صح


وكل شئ هيتغير

manolly 10-20-2009 04:27 AM

اعترف انى مش بعرف افكر صح

admin 10-20-2009 04:54 AM

اعترف انه فى التانى السلامه وفى العجله الندمه

karmen 10-22-2009 06:47 AM

أعترف إن قسوة قلبي بدأت تتغير شويه

manolly 10-22-2009 07:05 AM

هههههههههه
طيب الحمد لله
اعترف انى باااااااااااااااردة هههههههههههههههه
جدا على فكرة

admin 10-22-2009 09:40 AM

اعترف انى طيب جدا

اوس الواثق 10-22-2009 01:22 PM

اعترف انى غيور جدااااااااا


الساعة الآن 05:35 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir