منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الصـــور ومقاطع الفيديو (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=4)
-   -   عمايل ايديا وحياة عنيا (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13732)

ايلول 02-18-2010 04:49 AM

جميله جدا امنيه
وتسلم ايدك
بس ممكن تقوليلى الكوريشيه ازاى
انا نفسى اتعلمه

ما هى تدبيسه بقه

hobba 02-20-2010 10:58 AM

حلووووووووووه يا امنيه هى مش متظبطه شويه بس تسلم ايديك

manolly 02-25-2010 09:46 AM

الساحر/عزت/يوسف/ايلول/هوبة

ميرسي لمروركم
ايوة ياهوبة هى مش متظبطة بس انتى مش متخيلة صعب اوى اد ايه انى اعمل حروف بالكروشيه
يلا المهم انه طلع
وان شاء الله هعمله تانى ويكون متظبط علشان خطرك ياقمر

الكروشيه جميل يا ايلول والله
وياريت كان في فرصه اعلمك
بس ان شاء الله احاول اجيبلك صور وفيديو



وانتظروا قريبا انجازاتى بالكروشيه
مفاجأة

بسملة 02-25-2010 10:16 AM

تسلم ايدك امنيه


بجد ممتازه

@@ انثى البنفسج @@ 04-27-2010 05:35 AM

الله
جداا حلويين
والله العظيم
تسلمين
صراحه انا ماعرف اسوي كروشيه
لكن شوي كانت ماما تسوي وانا اقعد اشوفها
واايد صعب
مشكوووره امنيه

theknight 05-01-2010 11:47 AM

جامده اوى

اسعدتني ضحكتها 12-07-2010 09:21 AM

يعطيييييييك العاااااااااافيه


الساعة الآن 04:43 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir