![]() |
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وده ميمنعش إني مصريه وبشجع مصر بس منغير تعصب |
هنطحنهم ان شاء الله على الاقل 3-0 |
ان شاء لله مصر هتفوز 4 وهنصعد من استاد القاهرة من غير مبارة فاصله احنا قد التحدى |
أنا بكل تعصب أحب أأقول أحنا بأزن الله هنبقى العريس مش العروسه
|
انشاء الله خمسه لي مصر صغر للجزائر
|
اقتباس:
|
الفوز للجزائر ان شاء الله
|
اقتباس:
طب ازاى يا ايناس؟ يبقى انتى بقى متعرفيش مين هي مصر أكيد مصر بتحترم كل العرب وان شاء الله الفوز لمصر بلد الفراعنه :-bd:-bd:-bd:-bd:-bd |
ههههههههههههههههههههههههه هههه واااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااو مصر مصر مصر مصر مصر مصر أول جون في أول دقيقه مصر |
انتهت المباره 2-0
وهناك مباره فاصل يارب التوفيق للمصر |
| الساعة الآن 07:41 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir