منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   صدى الملاعب العربيه والعالميه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=20)
-   -   استنتج النتيجه معانا مباره الاهلى والزمالك يا [you] (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15124)

yousef eldeep 12-05-2009 07:58 AM

فوز الزمالك 2/1
باذن الله

ابوبكر كوكو 12-05-2009 08:44 AM

فوز الأهلي 2 / صفر إن شاء الله

ايمن ابن النيل 12-05-2009 09:45 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة admin (المشاركة 102470)
ان شاء الله الزمالك على الاهلى


والاصوات الى الان

4 اهلى
3 زمالك

بسم الله اولا انا عضو جديد معكم اتمنى الفوز للاهلى 2 \ 0 على الزمالك

ELMAGIC MHE 12-05-2009 11:10 AM

والنتيجه الي الان
(1) الاهلي (11)
(2)الزمالك (7)
(3) تعادل (1)

منير22 12-06-2009 12:46 AM

:-bdكالعاده فوز الاهلي 6\0

prince of alex 12-06-2009 04:32 AM

زملكااااااااااااااوي اتمنى التعادل

0/0

admin 12-06-2009 11:07 AM

النتيجه الان

(1) الاهلي (12)
(2)الزمالك (7)
(3) تعادل (2)

kareka 12-06-2009 07:52 PM

انشاء الله ربنا هيكرم العميد وهيفوز 1 صفر ويقهر فوز الاهلى بس المهم تكون الجماهير على خلق والعميد يتماسك لاخر المباره

صاحب القلب الميت 12-06-2009 10:31 PM

الزمالك هيفوز 1 صفر

mahmodsalama 12-07-2009 12:53 AM

الاهلي 4 او5


الساعة الآن 12:48 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir