منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   عصابة التماسيح (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15277)

prince of alex 12-07-2009 05:04 AM

طب بصوووووووووووا

بقا خلينا منظمين اكتر

يعني انا عنقي لقب وكلنا ننقي القاب وفي الاخر نحط الريس والماعدين

وفكرة احلى انا البنت الي تتحبس عندنا متقدرش تجاوووب في اي موضوع غير هنا او تشارك غير هنا

افترا بقااا


يلا انا البرنس في العصابة ونائب المدير

golden man 12-07-2009 08:31 AM

ايه يا ادمن نسال تانى عادى ولا ايه

البرنس الوحدانى 12-07-2009 08:48 AM

ايه يا أدمن انت ناوى تفرج عنها ولا ايه ولا نسأل تانى

admin 12-07-2009 08:49 AM

لم تجاوب على باقى الاسئله

admin 12-07-2009 08:50 AM

واليوم اخر يوم فى وضع الاسئله



amira abdo 12-07-2009 08:54 AM

اوك انا أسأل بقا
1) انتى لو قاعدة فى البيت لوحدك ايه اكتر حاجة بتفكرى فيها؟
اكتر حاجه بفكر فيها عملت ايه النهارده ايه التصرفات اللي تتحسب عليا ايه اللي عملته كويس ولو في حاجه غلط عملتها بقعد اعاتب نفسي
2) ايه هى العيوب ال فيكى؟
بتكسف جدا مش اجتماعيه غامضه كلامي قليل وده بيتفهم اني يا اما متكبره يا اما سوسه متسرعه جدا بصدق الناس بسرعه لما بتعصب برمي دبش ومش باخد بالي ان كان جارح ولا لا ورومانسيه زيادة عن اللزوم متهايالي بس
3) انتى منين من مصر؟ هههههههههههه

هههههههههههههههههه جامد السؤال ده انا من الجيزه اوك كده براءه ولا لسه

البرنس الوحدانى 12-07-2009 08:59 AM

قشطا عليكى يا عسل افرجوا عنها بقا كفاية عليها كدة
عشان تعرفى انى طيب اهو ههههههه

admin 12-07-2009 09:00 AM

فى حد عايز يسئل اليوم هو الاخير


والحكم بعد المدوله

amira abdo 12-07-2009 09:04 AM

هههههههههههههههههههههه ايه ياجماعه ده انتو بتمثلو بجد ولا ايه ههههههههههههههههههههههههه ه ميرسي يابرنس علي ذوقك ربنا يستر ع الحكم

admin 12-07-2009 09:11 AM

ممنوع الهزر ولا يتم الحكم لحد العيد الجاى


الساعة الآن 07:06 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir