![]() |
ومتنسيش تجيبى الشاى والسكر وشمعه نعمل عليها الشاى
ويا ريت المجّات ومش هنكلفك حاجة الميه موجوده الحمد لله |
أكيد طبعا أمال ايه
وبالذات الشمعه اللى هنعمل عليها الشاى |
أه طبعا
ومتقلقيش من الباقى زى ما قولتلك الميه موجوده |
انك ترد علي الموضع بكلمة شكرا دا شيء جميل لاكن الاجمل ان الواحد يعلق تعليق محترم
|
طب والله انت انسان محترم
|
شكرا يا باشا جدا
|
| الساعة الآن 11:14 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir