منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   ازاى نقدر نشارك بالردود (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=5019)

radwan 07-13-2009 01:36 PM

ومتنسيش تجيبى الشاى والسكر وشمعه نعمل عليها الشاى
ويا ريت المجّات

ومش هنكلفك حاجة
الميه موجوده الحمد لله

karmen 07-13-2009 03:27 PM

أكيد طبعا أمال ايه
وبالذات الشمعه اللى هنعمل عليها الشاى

radwan 07-25-2009 03:22 AM

أه طبعا
ومتقلقيش من الباقى
زى ما قولتلك الميه موجوده

mahmodsalama 08-06-2009 11:11 PM

انك ترد علي الموضع بكلمة شكرا دا شيء جميل لاكن الاجمل ان الواحد يعلق تعليق محترم

prince of alex 08-07-2009 11:20 AM

طب والله انت انسان محترم

mahmodsalama 08-07-2009 08:20 PM

شكرا يا باشا جدا


الساعة الآن 11:14 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir