منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   {سجل اعجابك بأعضاء المنـتدى}.. (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9475)

night_fox 05-16-2009 12:57 AM

ana basagel e3gaby elmara de b ramy (silver) l
ramy ya gma3a m3aya felkolia w bged bged mn a7san el3a2lyat elly 2abeltaha f 7ayaty
w bged ya gma3a ramy yestahel kol 5eeeer

THE KING 05-16-2009 01:55 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 57592)
أسجل اعجابى المره دى ب عمرو
عضو متميز ومواضيعه متميزه
وماشاء الله
اللهم لا حسد
مواضيعه كتير جدا
ومشاركاته منشطه لمواضيع المنتدى
وذو أفكار متميزه

انا كده هتكسف أوووي

THE KING 05-16-2009 01:55 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 57592)
أسجل اعجابى المره دى ب عمرو
عضو متميز ومواضيعه متميزه
وماشاء الله
اللهم لا حسد
مواضيعه كتير جدا
ومشاركاته منشطه لمواضيع المنتدى
وذو أفكار متميزه

انا كده هتكسف أوووي ((

THE KING 05-16-2009 01:55 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 57592)
أسجل اعجابى المره دى ب عمرو
عضو متميز ومواضيعه متميزه
وماشاء الله
اللهم لا حسد
مواضيعه كتير جدا
ومشاركاته منشطه لمواضيع المنتدى
وذو أفكار متميزه

انا كده هتكسف أوووي (( حغمض

THE KING 05-16-2009 01:55 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 57592)
أسجل اعجابى المره دى ب عمرو
عضو متميز ومواضيعه متميزه
وماشاء الله
اللهم لا حسد
مواضيعه كتير جدا
ومشاركاته منشطه لمواضيع المنتدى
وذو أفكار متميزه

انا كده هتكسف أوووي (( حغمض وداني

golden man 05-16-2009 02:21 AM

ايه يا عموررررررر هو الجهاز علق ولا ايه

عرفنا ان انت بتنكسف يا عم ابقى البس ...........
انا بهزر

انا بقى بقول حبيبى سيلفر بعيد عن اى حاجه والله هو قائم بمجهود جامد جدا جدا فى المنتدى ومتابع كل حاجه ومواضيعه جامدة كيك
وردوده متميزه تسلم يا سيلفر

karmen 05-16-2009 03:57 AM

اييييييييييه يا عمور هو فى ايه صحيح
انت علقت
حد يدوس على الزمبلك عشان يفصل

eima 05-16-2009 05:32 AM

أنا أعجابي بكل عضو يكتب موضوع نابع من فكرة .

وأعجابي بعيد عن المنتدى بأسلوب سيلفر ( رامى ) .


THE KING 05-18-2009 02:59 AM

والله مش عارف ايه اللى حصل .. انا اسف

karmen 05-18-2009 03:06 AM

ولا يهمك يا عمور


الساعة الآن 06:14 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir