منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الابداعات الفنيه للاعضاء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=45)
-   -   من أرادو أن يمكرو على الله ( قصة أبطلها أعضاء المنتدى ) eima . (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10345)

karmen 05-15-2009 03:56 AM

فعلا قصه جميله ايما بس أنا ماليش فى الأدب أوى فمش هعرف أحكم على القصه من حيث محتواها الأدبى
ممكن أديها 8/10

karmen 05-15-2009 03:57 AM

وانا ان شاء الله هروح اكتب اسمى فى القصه الجديده لو معندكش مانع

بلابل 05-15-2009 05:45 AM

بجد قصتك رائعة

من ناحية المضمون تمام

انما من نحية المضمون الادبى

مقدرشى اقول حاجة لانى مليش فى التحليل الادبى

بس تقمى بدون مببالغة
9/10

الواحد الناقص دة علشان خلتنى ارهابى

هههههههههههههههههههههه

تقبل مرورى

ولا تحرمنا من فنك الجميل ايما باشا

amralbob 05-16-2009 09:40 AM

بجد تسلم اديك يا ايمي وتقيمي 10\10

prince of alex 05-16-2009 11:30 PM

هي بجد قصة جميله وبجد مكنتش عايز اكتب تعليقي الا لما اشوف اسمي بس مشفتهوش عشان كدا انا زعلان وعيزك تعوضني في القصة الي جاية واكون بطلها

golden man 05-17-2009 10:09 AM

بجد والله جميل جدا جدا يا ايما وروعه بس انا اقييمك 9/10

انت موت كل الى كانوا فى القصه يا ايما خليه فى نهايه سعيده شويه مش تعيسه اوى كده

ملاك الروح 06-22-2009 04:41 AM

بجد انا مش عارفه ارد عليك بإيه
لاني قولتلك قبل كدا ان مواضيعك متميزه
واعزرني علي عدم ردي م الاول
ومش معني اني مردتش ان موضعك مش كويس لأ بالعكس
بس كل واحد وظروفه وانا عندي امتحانات
وكنت اتمني ان اسمي ف القصه يكون ملاك الروح أو ملوكه
وتسلم ايدك ع الموضوع


:::همسات الروح::: 06-22-2009 10:46 PM

ايما قصه رائعه مميزه
اتمنالك التوفيق

mahmodsalama 08-05-2009 01:16 AM

ياريت تكون الاسماء مستعارة مفهاش اي اسم من المنتدي

mahmodsalama 08-10-2009 12:58 PM

خلي بالك انا البطل

اسعدتني ضحكتها 11-26-2010 07:52 PM

يسلموووووووووعالقصه الحلوه

مرررررررررره رووووووووووعه

يعطيك العافيه


الساعة الآن 09:48 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir