منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   دنيا الجوال (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=25)
-   -   سجل حضورك اليومي بمسج (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13005)

karmen 03-12-2010 02:16 AM

يا طيور إرحلي
وإحملي حلو الكلام
ولما توصلي طمنينا عليهم
وبلغيهم منا السلام

karmen 03-12-2010 02:17 AM

لو كنت قاعد لواحدك
وجاتلك بوسه على خدك
إعرف إنها من واحد محبش حد قدك

karmen 03-12-2010 02:23 AM

أحلى ضحكه ضحكتك
أحسن صحبه صحبتك
أجمل رنه رنتك
غالي وربنا يعلم معزتك

karmen 03-12-2010 10:40 AM

كتبت إسمك عالرمل جت موجه مسحتو


كتبت إسمك عالجينز جت ماما غسلتو


كتبت إسمك في قلبي محدش قدر (ييجي ناحيتو)

karmen 03-12-2010 10:47 AM

عارف حبك في قلبي قد إيه؟























بتدور ليه









بقولك في قلبي مش في الموبايل

ايلول 03-12-2010 02:19 PM

الشمس ترسل حبا ذهبيا


والقمر يرسل حبا فضيا



وانا ارسل لك حبا ابديا


***********************

ايلول 03-12-2010 02:20 PM

القمر وصانى عليك

افرش ورود حواليك


وبروحى اخاف عليك


ومن عين البشر اداريك

ايلول 03-12-2010 02:24 PM

قالت الورده البيضاء للطائر عندما يصبح لونى احمر ساحبك
فقطع الطائر جناحيه ونشر دمه ع الورده
فاحمر لونها
فادركت الورده كم احبها الطائر
ولكن الوقت قد فات
لان الطائر قد مات
لذا عليك محبه من يحبك قبل فوات الاوان!!!!!

karmen 03-26-2010 06:44 AM

قلبي معاك إحتار
وحياتي في بعدك نار
يارب لو نستني تلاقي في سريرك فار

karmen 03-26-2010 06:46 AM

تم تحويل قلب ليك
من واحد محبش غير معاليك
وقاعد دلوقتي بيفكر فيك

karmen 03-26-2010 06:47 AM

عليك حلاوه مفيش زيها
عليك طيبه محدش قدها
عليك ضحكه بالدنيا كلها
عليك تمن الرساله ولازم هتردها

karmen 03-26-2010 06:48 AM

العمر 1
القلب 1
الحب 1
القمر 1
واللي بيقرا الرساله أغلى 1

karmen 03-26-2010 06:49 AM

ملوك العواطف تلاته
عقل مشغول بيك
وروح بتموت فيك
وقلب هيتجنن عليك

karmen 03-26-2010 06:49 AM

كتبت الشعر فيك
وعجزت أوصف معانيك
الناس توصف القمر
والقمر يتوصف بيك

karmen 03-26-2010 06:50 AM

نادر في الوجود
وغلاوتك ملهاش حدود
ومهما غبت عني هتفضل في قلبي موجود

karmen 03-26-2010 06:52 AM

من صغره وصغر سنه
عارف معنى إنه
من قلبه وروحه مصري


إبعتها ل 10 وسترى بكار في المنام

وإذا أرسلتها لأكثر من 10 أشخاص سترى الكابتن ماجد أيضاً



لا تهمل هذه الرساله
فقد أهملها شخص قبلك


وتحول إلى المعزه رشيده

karmen 03-26-2010 06:53 AM

الغربه مش سفر لبعيد
أو هم يوم جديد
الغربه لما تحب انسان
وعن عنيك يغيب

karmen 03-26-2010 06:56 AM

يمر الوقت والدنيا تغير كل شئ فينا
لكن صعب يا دنيا تنسينا أعز مالينا

karmen 03-26-2010 08:38 AM

شئ ما تقدرش تعيش بدونه
وتدوب بعيونه
وتنتحر بغيابه

























أنا طبعاً
ربنا يخليني

karmen 03-26-2010 08:39 AM

tide

no


persil

no



arial

no






no no no



أموت وأعرف سر بياض قلبك

karmen 03-26-2010 08:42 AM

you are wanted by the police
cause you stole my heart
u r going to jail
u will never get out
until u pay 1000 kiss
<advice>
u need agood lawer
or good lips

karmen 03-26-2010 08:43 AM

ملوك العواطف تلاته
عقل يفكر فيك
قلب عايش ليك
روح ماتغلاش عليك

karmen 03-26-2010 08:44 AM

أخاف يخطفوك
وعن عيني يبعدوك
حلاوة المولد يفتكروك
قلت أهنيك قبل ما يكلوك

karmen 03-26-2010 08:45 AM

السنه تمشي وتدور
وتتغير فيها الشهور
ومافي أحلى من شهر ولد فيه الرسول
يا قارئ هذه السطور
زين لسانك بالصلاة على الرسول
(عليه الصلاة والسلام)

karmen 03-26-2010 08:46 AM

لو حبك سؤال إختياري
وبعدك سؤال إجباري
هختار حبك حتى لو هدخل معهد فني تجاري

karmen 03-26-2010 08:47 AM

يا صباح الملاغيه
والدلع والحنيه
وكمان قلبي هديه
لحبيبي ونور عنيه

karmen 03-26-2010 08:47 AM

سألت عليك الشجر
وسألت عليك الطير
وشوفت وشك في القمر
عرفت إنك بخير

karmen 03-26-2010 08:48 AM

يا بقره



يا جموسه
























دول أضمن حاجتين تشرب منهم لبن الصبح

karmen 03-26-2010 08:49 AM

لو كل طير فارق داره
وكل كوكب خرج عن مداره
عمر القلب ما ينسى حبيب اختاره

ايلول 04-08-2010 11:51 PM

مساء الليل الهادي
من كل قلبي أنادي
يحفظك ربي في بالي
اليوم ودوم ياغالي

ايلول 04-08-2010 11:54 PM

روح

ولف الدنيا كلها


ودور بين أهلها


محبتك بقلبي لاتظن تلقى مثلها؟!

ايلول 05-09-2010 01:34 AM

اذا اردت ان


يديم الله لك ما تحب............؟!
.
.
.
.
.
.
.
.
فاحرص على ان يرى منك ما يحب.


الساعة الآن 12:14 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir