منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   أعترف إني........................... (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13372)

لمحه حب 03-20-2010 08:03 AM

اعترف اني مبسوطه اني رجعت لمحه حب

youssf_star2008 03-20-2010 08:19 AM

اعترف انى بخاف من الكلاب

دبدوباية 03-20-2010 12:03 PM

أعترف ان فى ناس هنا بجد ضايقونى جدا وأسلوبهم بجد وحش
ويحرق الدم


eltohamy 03-20-2010 06:45 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دبدوباية (المشاركة 135347)
أعترف ان فى ناس هنا بجد ضايقونى جدا وأسلوبهم بجد وحش
ويحرق الدم





طب ليه كده احنا هنا اسره واحده

karmen 03-21-2010 09:09 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دبدوباية (المشاركة 135347)
أعترف ان فى ناس هنا بجد ضايقونى جدا وأسلوبهم بجد وحش

ويحرق الدم

ليه كده بس يا دوبي
مين ضايقك يا قمر وإحنا نظبطهولك

manolly 03-24-2010 08:11 AM

اعترف انى غبية فوق ما كنت اتصور

karmen 03-24-2010 08:30 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة manolly (المشاركة 136377)
اعترف انى غبية فوق ما كنت اتصور

إيه ده إيه ده
هو في إيه يا جدعان
أنا مكنتش فاكره ان الحوار كده
وايه التوقيع ده
هو في اييييييييييييه
فهميني
انا مش هينفع أصبر لبكره
تعرفي تتكلمي في الموبايل دلوقتي واللا إيه؟

manolly 03-24-2010 08:35 AM

لالالالالالالالالالالالال الالالالا مينفعش
ياريت يا سارة تنزلى بكرة
ومش هينفع كمان تليفون البيت

admin 03-24-2010 03:18 PM

ياخبر ابيض يولد


استر يارب


خير يامانوالى


ابقى طمنين ياساره


اعترف انى فى حياره من امرى

youssf_star2008 04-02-2010 07:58 AM

اعترف إنى مش فاهم حاجة

ايلول 04-10-2010 08:37 AM

وانا كمان مش فاهمه حاجه خالص

youssf_star2008 04-10-2010 08:38 AM

أعترف إنى مش فاهم قصدك

احساس برئ 04-11-2010 02:38 AM

اعترف اني متسرعه

ايلول 04-13-2010 05:07 AM

اعترف بانى زهقانه جدا جدا
وحاسه بملل فظيع

عابده تائبه لله 04-16-2010 05:29 AM

اعترف ان الموضوع حلو قووووي
واني محتاره ومضايقه ومخنوقه وعارفه اني جرحت حد غالي عليا ومش بعيد اخسره
واعترف اني مش عارفه اوصل اعتذاري

admin 04-16-2010 05:34 AM

اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك

لمحه حب 04-16-2010 06:14 AM

بعترف اني مقصره في حق المنتدي دا واسفه

ايلول 04-16-2010 09:07 AM

اعترف انى مقصره فى حق بعض الاشخاص الغالين عليا

karmen 04-16-2010 09:27 AM

أعترف إني زهقاااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا اااااانه

عابده تائبه لله 04-18-2010 03:06 AM

اعترف اني فرحانه علشان اخيرا عرفت اعتذر
وكمان محتاااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااره

youssf_star2008 04-19-2010 03:16 AM

أعترف إن المنتدى رجع منتدى التميز

ايلول 04-19-2010 08:58 AM

اعترف انى تعبانه جدا جدا

حبيب حياتى 2 04-24-2010 04:16 AM

اعترف بأنى أتعس مخلوقة على هذا الكون

youssf_star2008 04-25-2010 12:15 AM

أعترف أنى اتعس منك

karmen 04-25-2010 05:05 AM

حبيب حياتى 2 و يوسف ستار ليه كده بس

*فلما إستحكمت حلقاتها فرجت ,,,,, وكنت أظنها لا تفرج

*قُل لصاحب الهم أن همه لن يدوم ، فكما تفنى السعاده هكذا تفنى الهموم ♥

GHOST 04-25-2010 07:15 AM

والله عندك حق

فالتعاسة كنز لا يفنى

قصدي السعادة كنز لا يفنى

ليست السعادة في جمع المال انما السعادة في صفاء البال

ومحدش يقولي صفاء مين؟؟

حاسس ان الدنيا بتقفل في وشي

lost love 04-25-2010 07:39 AM

ايه الكئابه دى ياجماعه
ماضاقت الا اما فورجت
صلى على النبى بس انتم كدا
وكل شئ هيبتسم لكم من تانى
ان شاء الله

لمحه حب 04-25-2010 08:47 AM

اعترف اني مبقاش عندي ثقه في احد المهم اني اتعلم

GHOST 04-25-2010 12:50 PM

أعترف أني مخطئ في حق نفسي

ومقصر في العبادات

karmen 04-25-2010 09:13 PM

إيه محدش عاوز يعترف بحاجه حلوه؟؟؟؟؟!!!

youssf_star2008 04-25-2010 10:09 PM

أعترف إن كارمن وجوست أحسن مراقبين فى العالم كله

ايلول 04-29-2010 09:57 AM

اعترف انى مبسوطه بوجودى معاكم فى الماجيك

lost love 04-30-2010 10:32 AM

اعترف ان لاول مره فحياتى بعمل حاجه واندم عليها

بس الحمدلله صححتها بس بعد ماخلاص

youssf_star2008 05-01-2010 10:46 PM

أعترف إن ده أول منتدى أكمل فى أكتر من شهر أنا دلوقتى داخل فى السنتين

ايلول 05-02-2010 02:00 AM

اعترف انى بفكر اعمل شئ جديد فى بيتى
لكن محتاره

youssf_star2008 05-03-2010 10:24 PM

أعترف ان أحياناً أسلوبى مش حلو مع الناس

ايلول 05-08-2010 03:52 AM

اعترف بانى مدينه لكم بالشكر

youssf_star2008 05-08-2010 11:04 PM

أعترف إن المنتدى بقى شكله حلو فى ثوبه الجديد

ايلول 05-09-2010 03:40 AM

اعترف ان الماجكاويه اجمل اعضاء فى الدنيا

ahmed.dodo 05-09-2010 03:58 AM

اعترف بان لابد من الاحتراص من الصديق وغدره


الساعة الآن 04:36 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir