![]() |
أهلاووووووووووووووووووووو ووي |
اهلاوي |
الحمد لله انا اهلاوى بس الاصل انى مصراوى
|
والله للأسف ما بحب الكورة كتير مع كل أسفي |
انا الحمد لله اهلاوي اصيل
|
@};-:x:-bd\m/<:-P;;)اسمعلاوية اسمعلاوية اسمعلاوية اسمعلاوية اسمعلاويه للأبد دراويش دراويش دراويش(*)\:D/ |
اهلاوى و سعيد لانه ثالث العظماء
|
اهلاااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااوي
|
ahlawy 4ever |
انااااااااااااااااااااااا ا اهلاوووووووووووووووووي
|
من المحيط الى الخليج أهلاوي
|
اهلاووووووووووووووووووو ي علي طوللللللللللللللللللللل
|
:-c زملكاوي :-c [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
انا بشجع اللعبة الحلوة:)>- |
دمى أحمر ( أكيد أكون أهلاوى ) بس بحترم كل الفرق المنافسه ( دى رياضه )
|
>:)>:)طبعا اهلاوى للابد>:)>:)
>:)>:)لو لم يبقى فى الاهلى غير الشعار لدمت اشجع الاهلى لاخر حياتى>:)>:) |
انا لازم أرد ........ لأن العنوان كان فيه اسمي
أنامصري بس من غير زعل ..................... انا لا أشجع الدوري المصري [-x بشع الدوري الأسباني + الدوري الإنجليزي |
طبعا هو دوت سؤال اهلاوى لحد النخاع وكما قال المثل(لو لم اكن اهلاويا لودتُ انا اكون اهلاويا)\:d/
|
اهلاوي بس مش عاجبني
حسام البدري ولا442 ولا اي حاجه خالص......... |
اه صحيح نسيت
442 عايزه لاعيبه يعني سرعه وقوة في الالتحامات وتغطية سريعه و مش عايزه رخامه زي رخامة المصريين وبالتالي مينفعش تتلعب هنا تقبلو مروري |
اهلاوووووووووووووى طبعا l-) l-) l-) l-) |
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|
اهلاوي علي طول
|
ahlawy ala tol اهلاوى على طول
|
طبعا اهلاويه على طوووووووووووووووووووووووو ووول
|
Ahlawy Sameem أهلاوى صميم |
انا طبعا اهلاوى
ملك مصر هو الاهلى |
اهـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــلا وى
|
أهلاوووووووووووووووى [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] أهلاووووووووووووووووووووو ووووى صميم |
أهلاوى صميم
|
يا جماعة السؤال ده اتلغى من زمان .............الاهلى فوق الكل
|
زمهلاوي اصييييييييييييييييييييييي يييييل
|
مرحبا بكل اهلوى وزملكاوى الكلفى الاخر ماجيكاوى
|
اهلاوى
|
اقتباس:
أصلي يا مان |
الزمالك طبعا [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
لو لم اكن اهلاويا لوددت ان اكون اهلاويا
اهلاوى صميم |
انا بحب الاهلي جدا جدا بس مش متعصب وبحب الكورة الجميلة وبحب الفرق المصرية كلها
|
عراقي اهلاوي
انا عراقي بس احب الاهلي يعني اهلاوي :x:x:x
|
مصراووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووو وى
|
| الساعة الآن 04:45 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir