منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   صدى الملاعب العربيه والعالميه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=20)
-   -   انت اهلاوى ولا زملكاوى يا [you] (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=4249)

hisham922 08-01-2009 06:13 AM


أهلاووووووووووووووووووووو ووي

amralbob 08-01-2009 01:25 PM

اهلاوي

سمير521 08-01-2009 08:54 PM

الحمد لله انا اهلاوى بس الاصل انى مصراوى

اسد العرب 08-02-2009 12:09 AM

والله للأسف ما بحب الكورة كتير
مع كل أسفي

samo zain 08-02-2009 12:23 AM

انا الحمد لله اهلاوي اصيل

nouralqamar 08-02-2009 05:21 AM

@};-:x:-bd\m/<:-P;;)اسمعلاوية اسمعلاوية اسمعلاوية اسمعلاوية اسمعلاويه للأبد دراويش دراويش دراويش(*)\:D/

amrgamal28 08-02-2009 07:46 AM

اهلاوى و سعيد لانه ثالث العظماء

amralbob 08-02-2009 04:05 PM

اهلاااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااوي

midotherock999 08-03-2009 06:10 AM

ahlawy



4ever


العراب العراب 08-03-2009 08:58 AM

انااااااااااااااااااااااا ا اهلاوووووووووووووووووي

العراب العراب 08-03-2009 09:01 AM

من المحيط الى الخليج أهلاوي

mahmodsalama 08-04-2009 01:32 AM

اهلاووووووووووووووووووو ي علي طوللللللللللللللللللللل

foxman 08-07-2009 05:38 AM

:-c زملكاوي :-c [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

مونوس 08-07-2009 06:06 AM

انا بشجع اللعبة الحلوة:)>-

عبدالله تدريب 08-08-2009 05:14 AM

دمى أحمر ( أكيد أكون أهلاوى ) بس بحترم كل الفرق المنافسه ( دى رياضه )

fathy20094 08-11-2009 10:46 PM

>:)>:)طبعا اهلاوى للابد>:)>:)
>:)>:)لو لم يبقى فى الاهلى غير الشعار لدمت اشجع الاهلى لاخر حياتى>:)>:)

mr.x 08-12-2009 01:03 AM

انا لازم أرد ........ لأن العنوان كان فيه اسمي


أنامصري بس من غير زعل .....................

انا لا أشجع الدوري المصري [-x

بشع الدوري الأسباني + الدوري الإنجليزي

احمد صبرى 08-13-2009 04:01 AM

طبعا هو دوت سؤال اهلاوى لحد النخاع وكما قال المثل(لو لم اكن اهلاويا لودتُ انا اكون اهلاويا)\:d/

وليد محمد طلعت 08-14-2009 04:44 PM

اهلاوي بس مش عاجبني
حسام البدري
ولا442

ولا اي حاجه خالص.........

وليد محمد طلعت 08-14-2009 04:47 PM

اه صحيح نسيت


442 عايزه لاعيبه

يعني سرعه وقوة في الالتحامات

وتغطية سريعه

و مش عايزه رخامه زي رخامة المصريين


وبالتالي مينفعش تتلعب هنا


تقبلو مروري

ahmed_4444 08-14-2009 08:09 PM

اهلاوووووووووووووى طبعا
l-)
l-)
l-)
l-)

lotes 08-21-2009 06:13 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

mahmodsalama 08-25-2009 12:33 PM

اهلاوي علي طول

amrgamal28 08-26-2009 02:07 AM

ahlawy ala tol اهلاوى على طول

لحن الوفاء 09-07-2009 04:51 AM

طبعا اهلاويه على طوووووووووووووووووووووووو ووول

عمر-غانم 09-08-2009 11:17 PM

Ahlawy Sameem

أهلاوى صميم

al3ashk 09-12-2009 11:06 AM

انا طبعا اهلاوى
ملك مصر هو الاهلى

صانع الخيال 09-12-2009 11:20 AM

اهـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــلا وى

عمر-غانم 09-14-2009 01:49 AM

أهلاوووووووووووووووى

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

أهلاووووووووووووووووووووو ووووى صميم

ahmed_pop_elmalek 09-14-2009 08:03 AM

أهلاوى صميم

abdallah saad 09-14-2009 08:08 AM

يا جماعة السؤال ده اتلغى من زمان .............الاهلى فوق الكل

اوس الواثق 10-06-2009 02:41 AM

زمهلاوي اصييييييييييييييييييييييي يييييل

admin 10-07-2009 04:48 AM

مرحبا بكل اهلوى وزملكاوى الكلفى الاخر ماجيكاوى

golden man 10-08-2009 01:09 AM

اهلاوى

karmen 10-08-2009 01:11 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdallah saad (المشاركة 78314)
يا جماعة السؤال ده اتلغى من زمان .............الاهلى فوق الكل

ههههههههههههههههههههههههه ههه
أصلي يا مان

yousef eldeep 10-11-2009 08:46 AM

الزمالك طبعا
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

zanetti 10-26-2009 11:09 PM

لو لم اكن اهلاويا لوددت ان اكون اهلاويا
 
اهلاوى صميم

remasplan 10-30-2009 01:30 AM

انا بحب الاهلي جدا جدا بس مش متعصب وبحب الكورة الجميلة وبحب الفرق المصرية كلها

حيدر العقابي 10-30-2009 03:32 AM

عراقي اهلاوي
 
انا عراقي بس احب الاهلي يعني اهلاوي :x:x:x

kokoahmed 10-31-2009 12:57 PM

مصراووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووو وى


الساعة الآن 04:45 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir