منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   فتى وفتاة الاحلام (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10117)

salma 05-21-2009 05:10 AM

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههه

فاهمة انا تقصد ايه بـ تكون بين ايديا دى يا على

وانا نفسى يكون رومانسى وحنين وبيخاف عليا

واكيد بردوا هو على

karmen 05-21-2009 05:30 AM

وأنا نفسى أهم حاجه يكون شخص واثق فى نفسه
وبيخاف عليه
ويتقى ربنا فيه

بلابل المتمرد 05-23-2009 06:08 AM

رقيقة المشاعر

karmen 07-14-2009 12:48 PM

مبيشربش سجاير خااااااااااااااالص

amira abdo 12-19-2009 10:13 AM

يكون راااااااااااااااااااااااا جل مش فافي زي العيال بتوع اليومين دول ويكون بيحبني بجد ومن كل قلبه

karmen 01-10-2010 03:47 AM

واثق من نفسه
مش متسرع
ميكونش لحوح
يكون عنده كرامه
يتقل عليه جداااااااااااااااااا

el.sa7er 01-11-2010 02:22 AM

احم
تكون
تكون
تكون
اخلاقها كويسة

nada minnie 01-14-2010 02:31 AM

يكون بيحبنى اوى وبيخاف عليا

وهو طبعا حبيبى وخطيبى

bosbos love 01-18-2010 10:50 AM

الموضوع جميل جدا

وانا نفسى بجد يكون متدين
وراجل بجد
ويحبنى ويخاف عليا
ويحطنى جواة قلبو وعنية
وانا هحطو جوة قلبى وعنيا بردو


karmen 01-23-2010 06:19 AM

ميرسي كتير لمروركم


الساعة الآن 10:24 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir