منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   هيما والنشره اللئيمه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10190)

youssf_star2008 05-03-2009 04:43 AM

ههههههههههههههههههههههههه هههههههههه
انا كماااااان شويه حزيع اخبارى وقبليها حكتب العناويين بس بعد ما أكل

golden man 05-03-2009 08:46 AM

ملحوظات على النشره كارمن مش بتحسد ولا حاجه يا جماعه انا بهزر ولو حسد يبقى حسد مرغوب

وبالنسبه لسيلفر دى ماده فى الكليه اسمها معادن بس سيلفر كان منفض شويه

karmen 05-03-2009 10:24 PM

ميرسى ليك جولدن
تسلم

هيمة فرج 05-04-2009 09:04 AM

الفكرة جميلة اوى يا هيما

golden man 05-04-2009 09:57 PM

شكرا ليك يا هيمه والله منور الموضوع

karmen 05-04-2009 11:45 PM

منتظرين باقى الأخبار

golden man 05-05-2009 03:35 AM

مش على طول كده يا كارمن استنى شويه

Silver 05-05-2009 03:41 AM

مش عارف يا هيما الست معادن معاندة معايا ليه

دعواتكوا ليا يا جماعة الست معادن ترضى عنى

تسلم يا هيما ... وتابع نشرتك اللئيمة



karmen 05-05-2009 08:17 AM

أوكى يا جولدن على مهلك خالص
احنا مش هنستعجلك
عشان تطلعلنا بالتمام
وانت يا سيلفر شد حيلك مع الست معادن شويه

youssf_star2008 05-05-2009 08:31 AM

ودلوقتى مع العناوين
1- قلناها تانى وحنقلها تانى
2- يلا نقول مبروووووووووووك
3-انتوا فين ؟؟؟؟؟؟؟
4- يلا نقول مبروووووووووووووووك للماجيك


الساعة الآن 04:45 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir