منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   مطلوب مشرفين على باقى الاقسام (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10240)

عمر-غانم 06-02-2009 07:36 AM

أتمنى أن كون مشرف فى الضحك والفرفشة
 
بسم الله الرحمن الرحيم



انا تمنى أن كون مشرف فى منتدى الضحك والفرفشة وان شاءالله وبإذن الله سأكون عند حسن الظن/:)

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

عمر-غانم 06-02-2009 09:07 PM

=;=;هو لو حد عايزنى هيقولى فين

karmen 06-02-2009 11:42 PM

أولا يا عمر أهلا بيك معانا هنا فى المنتدى انت نورت المنتدى والله
ثانيا لازم الاول تبين نشاط ملحوظ فى القسم اللى انت عاوز الاشراف عليه
ثالثا فى الخطه القادمه لتعيين المشرفين لو كنت فعلا تستحق هتصحى من النوم تلاقى لونك بقى اخضر بدل اسود
بس كده
انت نورتنا والله

prince of alex 06-02-2009 11:44 PM

رد صحيح

mahmodsalama 06-26-2009 06:53 AM

لو سمحت يا admin انا اسمي محمود واسمي في المنتدي mahmodsalama ولو بقات مشرف انشاء الله هعمل حاجه جديده جدا

انا عايز ابقي مشرف علي منتدي الاهلي ممكن

admin 06-26-2009 07:26 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmodsalama (المشاركة 65838)
لو سمحت يا admin انا اسمي محمود واسمي في المنتدي mahmodsalama ولو بقات مشرف انشاء الله هعمل حاجه جديده جدا

انا عايز ابقي مشرف علي منتدي الاهلي ممكن

هو لازم تكون مشرف علشان تعمل شئ للمنتدي

طب متعمل الشى للمنتدي وبعدها نشوف

يريت تكلمنى على الايميل

admin 06-26-2009 07:29 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمر-غانم (المشاركة 61351)
=;=;هو لو حد عايزنى هيقولى فين


اكيد حبيبى عرفت انت هتكون فين بس استمر على الاتفاق

mahmodsalama 06-26-2009 09:32 AM

عايز ابقي مشرف منتدي الرياضات الاخري من فضلك يا ادمن

EzAt99 09-09-2009 02:40 PM

والله يا أسامه أنا نفسي بجد أبقى مشرف
ولكن ياريت نتكلم ع الايميل الأول

THE BOSS 09-09-2009 03:13 PM

مشكوووووووووور اخي الكريم و انا حاولة ابعت الرسالة دي ع الرسائل الخاصة بس مش نافع

وانا يشرفني ان انا اكون مشرف على احد الاقسام

يشرفني اننا اكون مشرف على منتدى الماجيك العام

و لو مش ممكن يشرفني ان انا اكون مشرف على منتدى الفنون الادبية

وشكرا على الثقة دي $$$$$$$$$$$$

وسؤال صغير هل رتبتي ك مشرف انشاء الله تخليني اعمل مسابقات و جوائز؟؟؟؟

وشكرا للمرة التانية
:-bd


الساعة الآن 03:35 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir