منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   برامج الجوال (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=38)
-   -   برنامج Black List Pro لحجب المكالمات على الماجيك (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10828)

roma 06-18-2009 11:47 AM

مشكوررررررررررررررررررررر ررررررررررررررررررررررررر ررررررررررررررررررررررررر ررررررررررررررررررررررررر ررررررررررر

كيمو المنياوى 06-19-2009 04:06 AM

PRo Evultion 2008PRo Evultion 2008

night_fox 06-19-2009 09:50 AM

الله عليك يا اسامة باشا
يا جاااامد
مشكور على البرنامج الاكتر من هايل

mido_pro 06-20-2009 02:03 AM

شكرررررررررررررررا جدا علي البرانامج

mohamed reda 06-20-2009 08:59 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هدهد (المشاركة 61882)
جيت فى وقتك
جزاك الله خيرا

shokrn

mohamed reda 06-20-2009 09:00 PM

shokrn

mohamed reda 06-20-2009 09:04 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هدهد (المشاركة 61882)
جيت فى وقتك
جزاك الله خيرا

shokrn

karmen 06-21-2009 02:31 AM

مشكووووووووور أسامه

karmen 06-21-2009 02:34 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sam21 (المشاركة 63035)
طب كويس
الملف بايظ وفاسد وما بيسيفش عندي
ومش عارف إيه المشكلة إنك تحط الملف الأصلي غير مضغوط .. بس هي **** والسلام!

مفيش مشكلة
كويس إني عرفت اسم البرنامج .. ودورت عليه ولقيته على المنتديات النضيفة برة!

والله البرنامج تمام جدا وشغال كويس
ومش مشكلتنا ان عندك حاجه بايظه
ياريت تصلحها
تسلم ايديك يا اسامه على المجهودات الرائعه
وفى تقدم مستمر

تقوى الروح 06-21-2009 08:53 PM

تسلم


الساعة الآن 06:46 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir