منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   كل واحد له شجره !! قولنا تاريخ ميلادك نقولك شجرتك وصفاتك ايه!!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=12708)

karmen 10-22-2009 06:52 AM

ميرسي اوس على مرورك

golden man 10-25-2009 03:23 AM

يعنى مثلا ممكن نقول اللى الصح


ذو بنية قوية

من ساعة ما قولتى الكلمه دى والحمد لله يوم سخن بعدها ايدى تنجزع بعدها برد واخس ربنا يكرمك

golden man 10-26-2009 01:15 AM

يعنى مثلا ممكن نقول اللى الصح


ذو بنية قوية

من ساعة ما قولتى الكلمه دى والحمد لله يوم سخن بعدها ايدى تنجزع بعدها برد واخس ربنا يكرمك

karmen 10-27-2009 07:07 AM

يالهوووووووووووووووويز
قصدك تقول ان انا عنيه صفرا
اخص عليك يا هيما
بجد ده حصل
هتزعلنى كده والله
بعد الشر عليك

golden man 10-27-2009 07:14 AM

لا مفيناش من زعل انا بهزر يا كارمن انتى يعنى هتحسدينى ليه هى جت كده
قل لن يصيبنا الا ما كتب الله لنا

karmen 10-27-2009 09:02 AM

ونعم بالله
شكرا مرورك يا هيما


الساعة الآن 07:50 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir