![]() |
هاني وقع في البير
قصدي شادي نام عالسرير يوووووه قصدي هابي نيو يير |
تؤمروني بحاجه؟؟
أنا هسافر يوم الجمعه بعد 7 أيام ومأظنش هرجع أو نتقابل تاني وسامحوني لو في يوم زعلتكم خللي 2010 تنفعكم المرسل:عام 2009 |
,,..::2010::..,, نتمنــالــك 12 شهر سعيد 52 أسبوع مرح 365 يوم حب 8960 ساعه قرب الحبيب أتحدى العالم كله إذا في حد هنأك قبلي بالسنه الجديده |
sometimes my mind ask why i miss you why i care 4 you why i remember you why i send sms 2 you then my heart answer its simbly because sms is free |
toz don،t be angry i،ll tell you what toz means t:take care of yourself o:of course i miss you z:zero my life without you so abig toz to you |
vodafone means
v=very happy o=only with you d=dark day a=away f=from you o=one hope n=nefsy ashofak e=every day (3ashan keda) ::ana vodafone:: |
قليل الرنات لا تعاتبه ولا تلومه قادر ربنا يحرق خطه ويضيع تليفونه |
قليل الاصل لا تعاتبه ولا تلومه ده زى البقعه لا بينضف برابسو ولا بأومو |
هههههههههههههههههههههه
حلوه ................. حكمة 2010 لمّا يزيد همك لطش في اللي جمبك |
حكمة 2010
إرمي حبيبك من فوق السطوح لو ليك نصيب فيه مش هيروح |
| الساعة الآن 12:55 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir