منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   عصابة التماسيح (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15277)

amira abdo 12-07-2009 09:13 AM

يالهوي لحد العيد الجاي لالالالالالالالالالالالال الا خلاص انا اسفه خلاص احكم يابوس يلا ومش ههزر خالص اهو

golden man 12-07-2009 09:44 AM

ايه يا عم ادمن انت مبتجاوبش على السؤال ده ليه
اسئلها تانى ولا لا

admin 12-07-2009 09:53 AM

ندى فرصه لتماسيح اخر ياعم التمساح

karmen 12-09-2009 09:26 PM

شدي حيلك يا ميرو
وياللا يا حلوين
احنا اختارنا خلاص
وهنوريكمم الشغل اللي على أصوله
أهلا ومرحبا معنا بأول شهيد من التماسيح(جولدن مان)

manolly 12-10-2009 05:40 AM

معلش يا ميرو
انا ظبطلك جولدن هناك
اياكم يا تماسيح اشوف اميرة زعلانة ولا حاجة
كما تدين تدان

golden man 12-10-2009 08:43 AM

هو انا الى معاكم هناك
اوك
اوك

admin 12-10-2009 11:32 AM

بعد الحكم والمدوله

تقرر الاتى

1 الحكم بالبراءه على اميره عبدو
2 الزم المتهه بدفع تكليف واتعاب القضاء
وكانت كالاتى

1- عمل 5 مولضيع فى قسم الجول

2 وضع اى اسم من اسماء اعضاء العصايه فى توقعيك



الرهينه الجديده

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ويتم البحث عن ضحيه جديده

bosbos love 12-10-2009 11:34 AM

مبروووووووووووووووووووووك يا ميرو
وربنا معاكى يا ستار


amira abdo 12-10-2009 11:36 AM

الحمدلله احمدك ياااااااااااااااااارب براءه والحكم جميل والله ميرسي كتير وهحط اسم ادمن ف توقيعي اوكش بوكش؟
وشيدي حيلك ياستار ربنا معاكي

golden man 12-10-2009 11:41 AM

ايه يا عم ادمن ده انت حاطط كل واحد يسال 3 اسئله وانا بنطحن هناك يا عم
انت معاهم ولا ايه


الساعة الآن 12:36 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir