منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   عبارة سمعتها واثرت فيك يا [you] !!!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9478)

vindiesel 04-25-2009 01:29 AM

اذا ركلك من خلفك فاعلم أنك فى المقدمه

vindiesel 04-25-2009 01:30 AM

ان من أعظم أنواع التحدى أن تضحك والدموع تذرف من عينيك

karmen 04-25-2009 02:27 AM

جميل فينديزل الكلام الاينجليش حلو أوى
لو لم تكن الحياه صعبه
فلماذا نزلنا من بطون أمهاتنا نبكى؟؟؟

prince of alex 04-25-2009 10:46 PM

لو كان الحب هكذا فأنا اول المنسحبين

amralbob 04-25-2009 11:32 PM

انت الي بيدك بعتيني ونسيت هوايا جرحتني متلمش غير نفسك عشان من بين اديك ضيعتني

karmen 04-26-2009 04:50 AM

الدنيا فيها وفيها
فى ناس تعيش علشان تحب
وناس تحب عشان تعيش

بلابل المتمرد 05-01-2009 02:06 AM

ازا غرتك قدرتك على ان تظلم الناس فتزكر قدرة الله عليك

هيمة فرج 05-01-2009 08:20 AM

لية كل حاجة حلوة عمرها قصير

amralbob 05-01-2009 10:44 AM

لا تبكي على من لا يبكي عليك

karmen 05-01-2009 10:49 AM

أه لو تعلم يا حبيبى.........................


الساعة الآن 07:15 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir