![]() |
اقتباس:
هههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههه ايه يا يوسف ده ازاى زملكاوى وحاطط الصوره دي انت كده بتكسف نفسك انت فاهم معنى الصوره دى ايه؟ وفاهم يعنى ايه 100 عقدة ل 100 عقبة ههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههه وشهد شاهد من أهلها الزملكاويه بيتتريأو على نفسهم ههههههههههههههههه |
oh yes,i'm Algerian
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
رأيت في العنوان: هل اهلاوي ام زملكاوي يا noussa93 الحقيقة انني لا هذا ولا ذاك فانا جزائرية!!!! %%-%%-%%-%%-%%-%%-%%-%%-%%-%%-%%- |
اقتباس:
|
thank you so much sister is Islam:karmen
|
تحية طيبة خالصة للجميع
السلام عليكم :)>-
أنا من الجزائر يا إخوة، أحب مصر و الجزائر و أكره كرة القدم حدّ النخاع لأنها سبب لنماء الحقد و الكراهية بيننا نحن الإخوة في كل شيئ، لا أهوى متابعة كرة القدم مهما لعبت من زمان، بل أنا مفتون بلعب الشطرنج الى حد الإدمان، أحبكم جميعا شكرا |
اقتباس:
عندك حق والله خساره الحرب اللي قايمه دي كلها عشان خاطر ماتش في الآخر كلنا مسلمين وعرب ربنا يهدي شكرا ليكي noussa وفعلا كلنا أخوات في الاسلام وكله يشجع بلده بس مننساش في الآخر ان كلنا عرب ومسلمين |
اقتباس:
اهلا بيكى وبكل اهل الجزائر احن فى الاول والاخر عرب |
اقتباس:
وبالتوفيق للمنتخب الجزائرى |
شبيبة القبائل jsk
إن شاء الله الخضرا كاليفي |
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
زمـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــالك |
زملكااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا اااااااااوى حتى النخاع [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
اقتباس:
اصلى |
تــــــــــــــــــــــــ ـســـــــــــــــــــــــ ـــــــــلم |
ههههههههههههههههههههههه
هو ايه ده اللي أصلي يا أسامه اهدى شويه يا سيادة المدير |
طبعا اصلى |
بسم الله الرحمن الرحيم
بكل فخر <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<الاهلي<<<<<<<<<<<<<<<< |
انا زمهلوية لو الاهلى كسب افرح ولو الزمالك خسر ازعل |
اهلاويه جدااااااااااااااااااااااا
|
هوة انا اهلاوى لكن فى كل الاوقات مصراوى
|
اقتباس:
خى دى الروح انا زمالك بس وقت الجد مصرى اهلا بيك اوشوو |
انا مصرى وافتخر مش فارقه اهلى او زمالك او محله بس مصر ديما فوق الجميع |
اقتباس:
تسلم على الروح الحلوه@};-@};- |
انا الحمد الله اهلاوي لاني مبحبش الخساره
اما الزملكويه اتعودوا علي كده مع تحيات الماجيك |
اقتباس:
مقبوله منك علشان حبيبى |
انا زملاكاوي وطول عمري هاكون زمالاكاوي واة احنا اتعودنا علي الخسارة لكن من بعد ماجاء حسام حسن سوف يتعود النادي الاهلي علي الخسارة |
اقتباس:
ان شاء الله حبيبى |
أنا اهلويه وبموت فى النادى الاهلى |
اقتباس:
شجع فريقك بدون تعصب واهلا بيكى |
اهلاوية طبعا ومش عايزة سؤال [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
اقتباس:
منور وكل الاهلويه |
يا سلااااااااااااااااااااااااااام طيب وانا زمالكويه طبعا ومش عايزه سؤاااااااااال زماااالكويه وافتخر *-*-*-*-*-*-*-*-* حب الزمالك فى دمـــــى حب الزمالك ده همــــــى حب الزمالك بيزيح غمى ولا هيكون أبدا قلبك مكسور هتعيش يازمالك عصور وعصور هتفضل مرفوع الرايه ومنصور وهتعيش يا زملكاوى مبسوط ومن قلبى بنقولها بعلو الصوت يا زمالك بنحبك بنحبك موووت ولا هتكون يا زملكاوى متغرب زمن البطولات راجع وقرب ومش هنسيب الفرصه تهرب ومن تانى هقول الزمالك حبى بقولها وشاهد عليا ربى نادى الزمالك حته من قلبى |
زملكاووووووووووووى
|
زملكااااااااااااااااااااا اااااااااااااااوى |
زملكااااااااااااااااااااا اااااااااااااااوى
|
زملكااااااااااااااااااااا اااااااااااااااوى |
زملكااااااااااااااااااااا اااااااااااوى هى الصفحه رقم 16 دى بتاع الزملكاويه فقط لا غير ولا ايه؟؟ |
انا بأه اهلاوي والحمد الله اني اهلاوي
|
زمالكاااااااااااااااااااا ااااااااااااااااوي |
|
أنا بقى ماليش ف الكورة والحمد لله |
| الساعة الآن 04:45 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir