منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   صدى الملاعب العربيه والعالميه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=20)
-   -   انت اهلاوى ولا زملكاوى يا [you] (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=4249)

karmen 11-02-2009 12:07 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yousef eldeep (المشاركة 86419)
الزمالك طبعا


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

هههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههه ههههههه
ايه يا يوسف ده
ازاى زملكاوى وحاطط الصوره دي
انت كده بتكسف نفسك
انت فاهم معنى الصوره دى ايه؟
وفاهم يعنى ايه 100 عقدة ل 100 عقبة
ههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههه
وشهد شاهد من أهلها
الزملكاويه بيتتريأو على نفسهم
ههههههههههههههههه

noussa93 11-07-2009 11:51 PM

oh yes,i'm Algerian
 
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
رأيت في العنوان: هل اهلاوي ام زملكاوي يا noussa93
الحقيقة انني لا هذا ولا ذاك فانا جزائرية!!!!
%%-%%-%%-%%-%%-%%-%%-%%-%%-%%-%%-

karmen 11-08-2009 12:02 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة noussa93 (المشاركة 93833)
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
رأيت في العنوان: هل اهلاوي ام زملكاوي يا noussa93
الحقيقة انني لا هذا ولا ذاك فانا جزائرية!!!!
%%-%%-%%-%%-%%-%%-%%-%%-%%-%%-%%-

أهلا بيكي يا noussa93 وبكل أهل الجزائر الشقيقه

noussa93 11-08-2009 02:59 AM

thank you so much sister is Islam:karmen

anandhamid18 11-13-2009 10:04 PM

تحية طيبة خالصة للجميع
 
السلام عليكم :)>-
أنا من الجزائر يا إخوة، أحب مصر و الجزائر و أكره كرة القدم حدّ النخاع لأنها سبب لنماء الحقد و الكراهية بيننا نحن الإخوة في كل شيئ، لا أهوى متابعة كرة القدم مهما لعبت من زمان، بل أنا مفتون بلعب الشطرنج الى حد الإدمان، أحبكم جميعا شكرا

karmen 11-14-2009 12:19 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة anandhamid18 (المشاركة 94877)
السلام عليكم :)>-
أنا من الجزائر يا إخوة، أحب مصر و الجزائر و أكره كرة القدم حدّ النخاع لأنها سبب لنماء الحقد و الكراهية بيننا نحن الإخوة في كل شيئ، لا أهوى متابعة كرة القدم مهما لعبت من زمان، بل أنا مفتون بلعب الشطرنج الى حد الإدمان، أحبكم جميعا شكرا

أهلا بيك anandhamid وبكل أهل الجزائر
عندك حق
والله خساره الحرب اللي قايمه دي كلها عشان خاطر ماتش
في الآخر كلنا مسلمين وعرب
ربنا يهدي
شكرا ليكي noussa وفعلا كلنا أخوات في الاسلام
وكله يشجع بلده بس مننساش في الآخر ان كلنا عرب ومسلمين

admin 11-14-2009 02:21 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة anandhamid18 (المشاركة 94877)
السلام عليكم :)>-
أنا من الجزائر يا إخوة، أحب مصر و الجزائر و أكره كرة القدم حدّ النخاع لأنها سبب لنماء الحقد و الكراهية بيننا نحن الإخوة في كل شيئ، لا أهوى متابعة كرة القدم مهما لعبت من زمان، بل أنا مفتون بلعب الشطرنج الى حد الإدمان، أحبكم جميعا شكرا


اهلا بيكى وبكل اهل الجزائر احن فى الاول والاخر عرب

admin 11-14-2009 02:21 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة noussa93 (المشاركة 93833)
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
رأيت في العنوان: هل اهلاوي ام زملكاوي يا noussa93
الحقيقة انني لا هذا ولا ذاك فانا جزائرية!!!!
%%-%%-%%-%%-%%-%%-%%-%%-%%-%%-%%-

منور المنتدىالمصرى


وبالتوفيق للمنتخب الجزائرى

haddad 11-17-2009 03:12 AM

شبيبة القبائل jsk
إن شاء الله الخضرا كاليفي

لمحه حب 11-18-2009 04:18 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

زمـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــالك

asf hell 11-23-2009 05:31 AM

زملكااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا اااااااااوى حتى النخاع
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

admin 11-23-2009 05:54 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة asf hell (المشاركة 97831)
زملكااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا اااااااااوى حتى النخاع
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



اصلى

asf hell 11-23-2009 06:14 AM

تــــــــــــــــــــــــ ـســـــــــــــــــــــــ ـــــــــلم

karmen 11-24-2009 03:17 AM

ههههههههههههههههههههههه
هو ايه ده اللي أصلي يا أسامه
اهدى شويه يا سيادة المدير

asf hell 11-24-2009 03:37 AM

طبعا اصلى

الديباجي 11-28-2009 05:19 PM

بسم الله الرحمن الرحيم

بكل فخر <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<الاهلي<<<<<<<<<<<<<<<<

Cat girl 11-29-2009 08:17 AM

انا زمهلوية لو الاهلى كسب افرح ولو الزمالك خسر ازعل

amira abdo 11-29-2009 08:31 AM

اهلاويه جدااااااااااااااااااااااا

اوشوو 11-30-2009 01:28 AM

هوة انا اهلاوى لكن فى كل الاوقات مصراوى

admin 11-30-2009 01:34 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اوشوو (المشاركة 100340)
هوة انا اهلاوى لكن فى كل الاوقات مصراوى



خى دى الروح


انا زمالك بس وقت الجد مصرى


اهلا بيك اوشوو

MEROOO39 11-30-2009 07:02 AM

انا مصرى وافتخر مش فارقه اهلى او زمالك او محله بس مصر ديما فوق الجميع


admin 11-30-2009 08:28 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة merooo39 (المشاركة 100433)
انا مصرى وافتخر مش فارقه اهلى او زمالك او محله بس مصر ديما فوق الجميع


تسلم على الروح الحلوه@};-@};-

ELMAGIC MHE 12-01-2009 01:11 AM

انا الحمد الله اهلاوي لاني مبحبش الخساره
اما الزملكويه اتعودوا علي كده
مع تحيات الماجيك

admin 12-02-2009 03:36 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmagic mhe (المشاركة 100714)
انا الحمد الله اهلاوي لاني مبحبش الخساره
اما الزملكويه اتعودوا علي كده
مع تحيات الماجيك


مقبوله منك علشان حبيبى

yousef eldeep 12-02-2009 08:12 PM

انا زملاكاوي وطول عمري هاكون زمالاكاوي واة احنا اتعودنا علي الخسارة لكن من بعد ماجاء حسام حسن سوف يتعود النادي الاهلي علي الخسارة

admin 12-03-2009 11:04 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yousef eldeep (المشاركة 101490)
انا زملاكاوي وطول عمري هاكون زمالاكاوي واة احنا اتعودنا علي الخسارة لكن من بعد ماجاء حسام حسن سوف يتعود النادي الاهلي علي الخسارة


ان شاء الله حبيبى

لحن الوفاء 12-04-2009 03:28 AM

أنا اهلويه وبموت فى النادى الاهلى

admin 12-04-2009 08:27 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة لحن الوفاء (المشاركة 102274)
أنا اهلويه وبموت فى النادى الاهلى


شجع فريقك بدون تعصب


واهلا بيكى

bosbos love 12-05-2009 10:15 AM

اهلاوية طبعا ومش عايزة سؤال
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

admin 12-05-2009 03:29 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bosbos love (المشاركة 103136)
اهلاوية طبعا ومش عايزة سؤال
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


منور وكل الاهلويه

THE STAR 12-06-2009 07:46 AM

يا سلااااااااااااااااااااااااااام
طيب وانا زمالكويه طبعا ومش عايزه سؤاااااااااال

زماااالكويه وافتخر
*-*-*-*-*-*-*-*-*
حب الزمالك فى دمـــــى

حب الزمالك ده همــــــى

حب الزمالك بيزيح غمى

ولا هيكون أبدا قلبك مكسور

هتعيش يازمالك عصور وعصور

هتفضل مرفوع الرايه ومنصور


وهتعيش يا زملكاوى مبسوط

ومن قلبى بنقولها بعلو الصوت

يا زمالك بنحبك بنحبك موووت

ولا هتكون يا زملكاوى متغرب

زمن البطولات راجع وقرب

ومش هنسيب الفرصه تهرب
ومن تانى هقول الزمالك حبى

بقولها وشاهد عليا ربى

نادى الزمالك حته من قلبى



biko 12-15-2009 02:39 AM

زملكاووووووووووووى

vindiesel 12-15-2009 04:59 AM

زملكااااااااااااااااااااا اااااااااااااااوى

صاحب القلب الميت 12-15-2009 05:07 AM

زملكااااااااااااااااااااا اااااااااااااااوى

admin 12-15-2009 08:37 AM

زملكااااااااااااااااااااا اااااااااااااااوى

vindiesel 12-15-2009 10:55 AM

زملكااااااااااااااااااااا اااااااااااوى

هى الصفحه رقم 16 دى بتاع الزملكاويه فقط لا غير ولا ايه؟؟

ELMAGIC MHE 12-16-2009 01:17 AM

انا بأه اهلاوي والحمد الله اني اهلاوي

yousef eldeep 12-16-2009 09:06 AM

زمالكاااااااااااااااااااا ااااااااااااااااوي

amira abdo 12-16-2009 10:09 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
اهلاويه

دبدوباية 12-16-2009 10:29 AM

أنا بقى ماليش ف الكورة والحمد لله


الساعة الآن 04:45 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir