منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   §¦¦¤~ مسابقة فى المعلومات العامة ~¤¦¦§ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9648)

golden man 06-26-2009 07:06 AM

المهم هى فين كارمن علشان تكمل

prince of alex 06-29-2009 10:25 PM

اجابة عمر هي الي صح...........

واكيد يا جماعة انا بتوجه للشكر لكارمن مشرفتنا المتألقة رغم غيابها


وانا رجعتلكم خلاص وعكمل الموضوع واستنو الاسئلة والنتيجة كمان شوية ؛؛؛؛؛؛؛؛؛

golden man 06-29-2009 10:50 PM

اوك يا احمد حمد الله على السلامه ويا رب كارمن تكون كويسه
وترجع بالسلامه
وكمل يالا يا احمد

prince of alex 06-30-2009 01:46 AM

النتيجة حتى الان ::

جولدن مان .........5
عمر-غانم ................3

ميدو بلاوي ..........2

رندا .....................1

وانا عدي كارمن من عندي5 نقط عشان هي اشرفت ع المسابقة كويس من اوي

عمر-غانم 06-30-2009 03:19 AM

طالما أن 3 نقط يبقى تحطنى فى المركز الثانى
تحت جولدن مان
مشكوووووووووور يا برنس
ويارب كارمن ترجع المنتدى تانى


golden man 06-30-2009 05:06 AM

ولا يهمك يا عمر حطه فى المركز التانى يا ابو احميد

prince of alex 06-30-2009 06:10 AM

تم التعديل بناء على طلب الاعضاء

السؤال :

ما عملة استراليا ؟؟؟؟

radwan 07-01-2009 01:55 AM

الدولار الاسترالى
100 سنت

prince of alex 07-01-2009 04:21 AM

صح وديه اول نقطة لرضوان

السؤال :

من اول من امن بالنبي محمد _ صلى الله عليه وسلم _ من الرجال ؟

EzAt99 07-01-2009 01:22 PM

أبو بكر الصديق رضي الله عنه

prince of alex 07-01-2009 06:30 PM

صح بلاوي وديه تالت نقطة ليك

السؤال :

من هو الذي وحد المملكة العربية السعودية ؟؟

EzAt99 07-04-2009 03:25 PM

الملك عبد العزيز بن عبد الرحمن

prince of alex 07-04-2009 10:48 PM

رابع نقطة بلاووووووووي الكبيييييييييييييييييييير

السؤال ::

قمت باكبر توسعة للحرمين الشريفين فمن انا ؟

EzAt99 07-05-2009 12:37 PM

الدكتور محمد كمال اسماعيل هو الذي صمم هذه التوسعة في عهد خادم الحرمين الشريفين الملك عبد الله بن عبد العزيز

مش عارف بقى أنا فاكر الأسامي كويس ولا ايه؟؟
أتمنى تكون صح!!!!!!!!!!!!!!!!
:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/





prince of alex 07-05-2009 10:08 PM

اكيييييييييييييييييد صح

وعفضل اقول بلاوووووي الكبييييييييييييييييييييي يير خامس نقطة

السؤال:

ما عملة بريطانيا ؟؟

EzAt99 07-07-2009 10:38 PM

الجنية بس مش اللي غلب الكارنيييه
هو الجنيه الإسترليني

prince of alex 07-08-2009 12:27 AM

صح تاني

سادس نقطة بلاوي

هو فين باقي الاعضاء

السؤال:

من صاحب فكرة حفر الخندق في غزوة الاحزاب ؟

EzAt99 07-09-2009 01:15 PM

تسلم ع الأسئلة الجامدة دي
الإجابة:_______سلمان الفارسي


prince of alex 07-10-2009 12:06 AM

الله يخليك يا بلاوي

وشكلك انت الي عتاخد اللقب المرادي في ظل امتناع كثير من الاعضاء عن المشاركة ( مش عارف ليه ) !!!! مع اني عامل المسابقة ديه في منتديات تانيه ووصلنا للصفحة ميه وشويه

واحنا هنا بندور مين يجاوب ( عجايب !!!! )

وسابع نقطة بلاوي

السؤال:

من النبي الذي التهمه الحوت ؟

randa_star70 07-10-2009 01:25 AM

يونس عليه السلام

prince of alex 07-10-2009 05:30 AM

صح واول نقطة رندا

السؤال:

ما هو الطائر الذي يلد ولا يبيض ؟

تقوى الروح 07-10-2009 05:33 AM

في انتظار سؤالك يابرنس

تقوى الروح 07-10-2009 05:38 AM

الخفاش

prince of alex 07-10-2009 11:51 AM

صح اكيد

واول نقطة تقوى الروح

السؤال :

ممن النبي الذي كانت معجزته احياء الموتى ؟

youssf_star2008 07-10-2009 11:56 AM

على ما أظن سيدنا عيسه

prince of alex 07-10-2009 12:07 PM

صح
واول نقطة ليك

الاعضاء بدأوا يشاركوا الحمد لله

السؤال:

ماهو الحيوان الذي يحك انفه باذنه ؟

youssf_star2008 07-10-2009 12:09 PM

تقريبا الفيل

prince of alex 07-10-2009 12:15 PM

صح

وثاني نقطة يوسف

السؤال:

ما هو الذي يولد مرة واحدة في الشهر ؟

youssf_star2008 07-10-2009 12:21 PM

على ما أظن القمر

prince of alex 07-10-2009 12:25 PM

سبحان الله علطووووووووول ظنك صح

وديه ثالث نقطة ليك

السؤال:

ما هي عاصمة دوله كندا ؟

youssf_star2008 07-10-2009 12:28 PM

اوتاوا

prince of alex 07-10-2009 12:32 PM

يا لهوووووي صح

ورابع نقطة ليك

السؤال :

ما عملة الكويت ؟

youssf_star2008 07-10-2009 12:33 PM

الدينار

prince of alex 07-11-2009 03:20 AM

خامس نقطة وصح

السؤال:

ما هو اشهر اسواق العرب القديمة ؟

youssf_star2008 07-11-2009 03:21 AM

سوق عكاز

EzAt99 07-11-2009 02:57 PM

دي غلط بقى



اسمه سوق عكاظ

prince of alex 07-12-2009 01:27 AM

يا سلام عليك يا بلاوي

وسادس نقطة ليك

السؤال:

ما هو قانون نيوتن الثالث للحركة ؟

radwan 07-12-2009 02:09 AM

(الفعل ورد الفعل)


"لكل قوة فعل قوة رد فعل، مساوي له في المقدار ومعاكس له في الاتجاه يعملان في نفس الخط"

prince of alex 07-12-2009 03:23 AM

صح واتمنى انك تكون مشارك في الموضوع دايما يا رضوان

واول نقطة ليك

السؤال:

من قتل سيد الشهداء حمزة ؟

youssf_star2008 07-12-2009 05:44 AM

وحش بن حرب الحبشى


الساعة الآن 12:50 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir