منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الابداعات الفنيه للاعضاء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=45)
-   -   من أرادو أن يمكرو على الله ( قصة أبطلها أعضاء المنتدى ) eima . (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10345)

البرنس الوحدانى 05-06-2009 03:59 AM

شكرا يا ايما
والله قصة جميييييييييييييييييييلة فعلا

بس يا ريت متتاخرش فى كتابتها

بلابل 05-06-2009 06:04 AM

ايما باشا

القصة دى فن

والقاء الفن للفن

وليس للتشجيع

قصة روعة وسوف تزيد جمالا وتالقا اذا اتممتها

وبالنسبة للاعضاء الى مش متبعين محدش عارف هما ظرفهم اية

وعلى العموم هما الخصرنيين مش انت

لو عاوز تزعلنا متكملشى القصة

انما لو خايف على العدد البسيط الى انت بتقول متبعك كمل

وصدقنى لازم تكون البداية فى اى حاجة

متعبة

انت فنان ومن صفات الفنانيين والشعراء

الصبر

فكر قبل متاخد قرار

تقبل مرورى

ويارب اسمع كلام حلو منك تانى انك هتكمل

amralbob 05-06-2009 10:47 AM

الف

amralbob 05-06-2009 10:49 AM

الف سلامه يا eim عليك معلش جت متأخره بس معلش والف سلامه عليك ويارب تكون بخير واحسن دلوقتي

amralbob 05-06-2009 10:52 AM

والله قصه جميله يا eime تسلم اديك

karmen 05-09-2009 11:12 PM

لا يا ايما ما ينفعش متكملش على الأقل حتى علشان العدد البسيط أوى اللى متابعك زى ما بتقول
مع انك لو فكرت فيها هتلاقى ان الناس مش متابعه عشان احنا بس فى فترة امتحانات لكن كمل القصه وشوف الردود فى الاجازه هتكون عامله ازاى
وبعدين زى ما قال بلابل بالظبط الفنان ميستناش تشجيع هو بيكتب لمجرد العمل الأدبى
وانت فنان
احنا مستنيينك تغير رأيك ومتابعين معاك

THE KING 05-10-2009 01:16 AM

نظرا لتميز الموضوع يا إيما .. تم تثبيته واحلى تقييم ليك

THE KING 05-10-2009 02:49 AM

وحطني معاك بأه (( عمرو ))

eima 05-10-2009 05:41 AM

بعد الكلام اللى اللى أتكتب من بلابل وكارمن وعمرو مقدرش حتى أفكر أو أتردد عن أنى مكملش القصة هكملها ولو كان الرد ( 0) .

بس أعزرونى علشان أنا جديد هنا ومعرفش النظام أن مافيش حد هنا كتير لأنى كنت متعود فى منتدى قديم أنى لما أكتب قصه كان عدد الردود بيوصل أكتر 200 رد فكان لما يقل كنت أعرف أن القصة ضعيفة ده بالنسبة ليا .

عودة .........

انتظرو الجزء الرابع من قصتنا بعد لحظات ............

eima

بلابل 05-10-2009 05:59 AM

منتظرك

وعارف انك راجع تانى

لانك بتحبنا زى محنا بنحبك

ومش هتزعلنا

وادنا على ايدك نخلى الردود مش 200 بس لا500 واكتر

الفطرة دى بس امتحانات

ومش هقلك تانى

الصبر

منتظر الجزء الرابع


الساعة الآن 06:08 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir