منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   دنيا الجوال (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=25)
-   -   سجل حضورك اليومي بمسج (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13005)

admin 01-13-2010 10:48 AM

الرساله دى عزيز عاليا شويه

علشان من الغالى محمد فينديزل


لا حبيب بيدوم

ولاعاشق بيصون
لكن الصديق المخلص

هو احى ما فى الكون


رينا يخليك ليا يا حبيب قلبى

admin 01-13-2010 10:50 AM

ودى باقى للناس بتاع العرض ابو لللاش


اعلانات جميعه اصدقاء رسايل الشحاته

تقدم برقيه تهنه بمناسبه بدايه العرض

admin 01-16-2010 12:38 AM

راحت سنة بكل ما فيها
وجتنا سنة وش يا ترى فيها
لكن أكيد إنت
أغلى وأحلى ما فيها

karmen 01-22-2010 12:54 AM

قالوا الزمن غدّار والبُعد كاوينا
قلت الزمن بخير مدام الغالي ما نسينا

admin 01-22-2010 05:35 AM

حبيبى يابكاش قلبى من حبك باش وعاوز لة قطن وشاش

vindiesel 01-22-2010 09:32 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة admin (المشاركة 119906)
الرساله دى عزيز عاليا شويه

علشان من الغالى محمد فينديزل


لا حبيب بيدوم

ولاعاشق بيصون
لكن الصديق المخلص

هو احى ما فى الكون


رينا يخليك ليا يا حبيب قلبى

انا تحت امرك يا ريس

بس الله يكرمك ابقى اشحن لى ولا حول لى رصيد وانا اظبطك رسايل

ههههههههههههههههههه



الصقر الابيض 01-22-2010 10:43 AM

بمناسبه الامتحانات نتمني لكم:
غش مستور
وبرشام منصور
و مراقب طرطور

admin 01-23-2010 05:59 AM

ماما قالتلى مترنش للعبيط ولا تبعتله رساله ولو رنلك قوله بس يا ابو رياله

admin 01-23-2010 06:00 AM

شايف الليل شايف القمر شايف النجوم طب متخمدتش ليه

admin 01-23-2010 06:01 AM

اللى يشوفك يقول فارس فى ساحته ميعرفش ان حتى شرابك شاحته


الساعة الآن 08:14 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir