منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   أعترف إني........................... (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13372)

الفرعون العاشق 12-09-2009 08:50 AM

اعترف اننى اخطأت فى حق نفسى وليس فى حق الاخرين

ELMAGIC MHE 12-09-2009 09:08 AM

اعترف اني منذ ان اشتركت علي هذا المنتدي وانا ربطتني علاقه وثيقه مع اشخاص لم اكن اعرفهم

bosbos love 12-09-2009 09:10 AM

اعترف ان قلبى طيب اوى
وهحاول اغير من كدا
لانو تعبنى اوى

صاحب القلب الميت 12-11-2009 07:10 AM

اعترف انى مجنووووووووون
وافعل اى شئ عاوزو

night_fox 12-12-2009 01:57 PM

حلو اوى موضوع الاعترافات ده
ههههههههههههههههههههههههه
اعترف ان مانولى اخف دم شوفته

الفرعون العاشق 12-13-2009 02:57 AM

اعترف انى رايق اوى النهارده
ههههههههههه

karmen 12-13-2009 10:41 PM

أعترف اني لسه بحبه

الفرعون العاشق 12-13-2009 11:49 PM

هههههههه
اعترف انى كوماندا مهم

manolly 12-14-2009 09:11 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة night_fox (المشاركة 106684)
حلو اوى موضوع الاعترافات ده

ههههههههههههههههههههههههه

اعترف ان مانولى اخف دم شوفته

هههههههههههههههههههههههه
انا عارفة طبعا طبعا:">:">:">:">:">:">:">:">:">
هههههههههههههههههه
لا اكيد بهزر :)):)):))
ميرسي ليك يا سعيد
وعاوزين اعترافات تانى بقى>:/

الفرعون العاشق 12-20-2009 07:34 PM

اعترف انى لم انساااااه مهما طال العمر


الساعة الآن 10:20 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir