منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   عصابة التماسيح (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15277)

admin 12-10-2009 11:50 AM

لالالالالالالالالالالالال ا


انا الله مع الصبرين

manolly 12-11-2009 06:11 AM

ههههههههههههههههههههههههه هه
ايه الحكم الجامد ده يا اسامة
ما انت طيب اهو
الحمد لله الرهينة الاولى اخدت براءة

ربنا معاكى يا ستار عاوزينك كدة قوية وجامدة زى ميرى
وهاتي البراءة باردو
وانت يا عم جولدن ملكش دعوة بعصابتنا خالص
احسن كله هيطلع عليك هناك
انت حر
ومتفرحش فيه يا اسامة اوى كدة
مسيرك هتقع وهيجيلك يوم
هههههههههههههههههههههه

golden man 12-12-2009 12:33 PM

ههههههههههههههههه
اضحكى اضحكى
كلى هيجى على دماغك ان شاء الله

admin 12-12-2009 03:19 PM

يالله الى عايز يسئل يبدء

karmen 12-12-2009 10:38 PM

ياللا يا حلوين ورونا أسئلتكم لستار هتكون ايه
ومبروك البراءه يا ميرو
وهما كانوا يقدروا يحكموا غير بكده

golden man 12-14-2009 02:01 AM

اوك وي ويل سي
يالا يا استار
1 ) عرفينا بنفسك على السريع يعنى بطاقتك الشخصيه ؟
2) كان امتى اول حب فى حياتك ؟
3 ) تفضلى الارتباط بشخص تحبيه ولا هو الى يحبك ؟ وليه ؟
4) فيه كذا شخص متقدمينلك فى وقت واحد واحد مسافر بره او معاه فلوس وواحد ممعهوش حاجه او على قده يعنى وبيحبك وواحد اقل منك علميا ومعاه فلوس وجاهز يا تري تختاري مين والى تقبليه ليه والى ترفضيه ليه ؟
5 ) حبيبك خيرك بينه وبين صاحبة عمرك الى تعرفيها من الطفوله مين تختاري ؟
6 ) تقولي لمين بحبك مش هقول تانى ؟

manolly 12-14-2009 06:38 AM

يلا يا ستار
وريهو قوة بنات عصابتنا
اللى مبيتأثروش باى اسئلة

amira abdo 12-14-2009 08:23 AM

يلا ياستار شدي حيلك ورينا القوة دي اسئله سهله جاوبي ولار يهمك هنخدلك بتارك

golden man 12-14-2009 11:06 AM

اوك يالا ياستار انا شكلى بس الى بسال وبتسال

golden man 12-16-2009 07:39 AM

امال فين استار ولا هى تدخل على العصابه تسال بس


الساعة الآن 11:16 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir