منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   عبارة سمعتها واثرت فيك يا [you] !!!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9478)

هيمة فرج 05-01-2009 10:55 AM

انت الخصم والحكم

amralbob 05-01-2009 11:36 AM

لو كان حبك جريمه فأنا اكبر جريمه اكبر جريممه في العالم

هيمة فرج 05-01-2009 11:38 AM

كل شيئ قسمة ونصيب

prince of alex 05-20-2009 08:32 AM

انا لله وانا له راجعون

karmen 05-20-2009 11:34 AM

أه لو تعلم يا حبيبى ............

بلابل المتمرد 05-21-2009 12:45 AM

الى يكثف من بنت خلتو ميجبش منها خضار

karmen 05-21-2009 12:52 AM

هههههههههههههههههههههه
اتمنيت أن أكون دمعه حتى أولد عند عينيك وأعيش على خديك وأموت عند شفتيك

night_fox 05-22-2009 08:01 AM

live 4 nothing

OR

die 4 something

night_fox 05-23-2009 03:39 AM

a ma7adesh ba2a yesma3 wala a??
a a gma3a hya elexams 3amalet feeko a????:D l
tyeb ana ha2ool
live
OR
die
make ur choise
w eb2o tamnoony 3aleeko

prince of alex 05-24-2009 12:24 AM

احنا معاك يا رايت فيه ايه ؟؟؟


الساعة الآن 01:00 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir