![]() |
انت الخصم والحكم
|
لو كان حبك جريمه فأنا اكبر جريمه اكبر جريممه في العالم |
كل شيئ قسمة ونصيب
|
انا لله وانا له راجعون
|
أه لو تعلم يا حبيبى ............
|
الى يكثف من بنت خلتو ميجبش منها خضار |
هههههههههههههههههههههه
اتمنيت أن أكون دمعه حتى أولد عند عينيك وأعيش على خديك وأموت عند شفتيك |
live 4 nothing OR die 4 something |
a ma7adesh ba2a yesma3 wala a?? a a gma3a hya elexams 3amalet feeko a????:D l tyeb ana ha2ool live OR die make ur choise w eb2o tamnoony 3aleeko |
احنا معاك يا رايت فيه ايه ؟؟؟
|
| الساعة الآن 01:00 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir