منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   هيما والنشره اللئيمه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10190)

EzAt99 05-29-2009 12:16 PM

احنا معاكم....
موفقين بإذن الله

golden man 05-30-2009 09:22 PM

شكرا على مرورك

golden man 05-30-2009 09:56 PM

السلام عليكم ايها الكرام
ارجو المعذره فى التاخير
اهلا بكم من جديد فى حلقه سريعه من النشره

ومع النشره يقدمها لكم هيما من امام جهاز الكمبيوتر بمنزله نظرا لحرارة الجو وعدم استطاعته للوصول الى الاستوديو

ومع عناوين وتفاصيل النشره على طول مش هنطول

حملة شد حيلك يا مان فى امتحانات العام
تقوم احدى الجمعيات الغير مسماه بتبنى حملة شد حيلك فى امتحانات العام علشان تعدى بسلام وتوصل لبر الامان حيث اكد جميع الطلاب ان امتحانات العام فيها جنان وعرفان وعدم الطمأنينه للنتيجه النهائيه
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

أسعد الله مساء دكاترة موادكم
لان لو الدكتور سعيد اخو الدكتور تعيس لو هما سعداء فى حياتهم وخصوصا الزوجيه هتلاقى الدنيا زى الفل معاك فى الامتحانت لذا اناشد الزوجات فى هذه الايام بالتخفيف عن الازواج من النكد العام الزائد
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

تقديرات جديده تطرحها جامعة ساهر للنجاح الباهر

(ر.ل) تقدير جديد من نوعه يطرح بالاسواق تماشيا مع مود العصر فى الامتحانات حيث ان الابناء نسوا طريق البيت فتقديره يكون روح لماما


(ر.ن) ايضا تقدير جديد روح نام احسن يجيلك زكام


(ل) تقدير مبلول لانه لسه على الحافه ما غرقش وبقى (ض.غ ) اى ضعيف غرقان ومحتاج لبان علشان يخرجه من الادمان


(ض.ف) اخيرا وصل تقدير ضعيف فحت لان الطالب يعنى زهق ما بيعملش حاجه قالك خالص ضعيف ضعيف بقى وانزل افحت شويه يمكن الاقى تقدير اعلى من وزارة البترول
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

واقعدوا فى الامتحانات على كراسى متينه علشان تستحمل اللف والدوران وما تقلقوش لو حد كان بيبرشم ما يقلقش يروح مع المراقب عادى وخليك شديد ومش هيقدر يعملك حاجه اخره ايه يعنى هيشيلك الماده وماده بعدها او المواد الى بعدها واقعدوا بالعافيه

karmen 05-31-2009 04:01 AM

ههههههههههههههه
جميله اوى يا هيمه
هى ناقصه يا ابنى كلام عن الامتحانات
احنا اصلا ركبنا سايبه
ياللا شد حيلك

golden man 05-31-2009 04:04 AM

شكرا يا كارمن بس اكتر من كده ينقطع
ربنا معانا

عمر-غانم 06-12-2009 10:08 PM

ههههههههههههههههههههههههه هه
روعة

تسلم ايدك

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

سعادتك فى ماجيكك

EzAt99 06-18-2009 02:14 PM

ههههههههههههههههههه
جامد جدا
تسلم إيدك

karmen 06-18-2009 07:51 PM

ايه يا هيمه
اتأخرت كده ليه
مش محتاج أى مساعده

Silver 06-19-2009 02:57 AM

ايه ده يا هيما

النشرة دى نزلت امتى ؟!!

انت معلم دايماً ومظبط كل حاجة

أنا لو كنت شفت نشرتك دى من بدرى

كان معنوياتى اترفعت وانا داخل الامتحانات

يلا بقى شد حيلك ... وعايزين نشوف نشرة جديدة

golden man 06-19-2009 08:56 PM

اوك يا جماعه حاضر قريب ان شاء الله وشكرا على مروركم وتشجيعكم الطيب
ومعنوياتك كانت اترفعت يا سيلفر
ههههههههههههههههههه
ما تقلقش هتترفع لوحدها يا حبيبى فى النتيجه ان شاء الله


الساعة الآن 04:20 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir