منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   دنيا الجوال (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=25)
-   -   سجل حضورك اليومي بمسج (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13005)

admin 01-23-2010 06:04 AM

تزعل اراضيك تحبنى اموت فيك تنسانى بالجزمه واديك

admin 01-23-2010 06:08 AM

تجى فجاه على بالى اضيع وينقلب حالى اجرى وادور على بصله واقول ريحة الغالى

admin 01-23-2010 06:11 AM

الرساله دى مش حب فيك دى عشان تفكرك ان فى حد بيعبرك

admin 01-23-2010 07:09 AM

حبيبى يا ناس حلقلى و سايق فى التنفيض .
قلوله يرحم قلبى و ميعملش فيها عبيط

bosbos love 01-23-2010 10:35 AM

انت اصلك حتة
منى شىء بحبة غصب عنى
لو فكرت ابعد واسيبك تبقى روحى
راحت منى


yousef eldeep 01-23-2010 10:46 AM

لو حكيت عنك هقول كتير ولو سكت مش هبطل فيك تفكير
اهم شي يارب تكون بخير

karmen 01-26-2010 10:44 PM

أنا بوسه

بلف شمال ويمين

بعمل ضجه وبصحي النايمين

وبنزل بس على خدود الحلوين

karmen 01-26-2010 10:46 PM

قرب وشك من التليفون


تفووووووووووووووووووووو










































ت الأيام وتوحشني

karmen 01-26-2010 10:54 PM

i have
bosa
7elwa for you


close your eyes


1


2


3





haa


u didnt close your eyes

so
mafish bosa

karmen 01-26-2010 10:55 PM

شربت الشهد من نهرك
فعشت العمر أهواك
عشقت الحب من أجلك
فهل بالله أنساك !


الساعة الآن 08:37 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir