منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   أعترف إني........................... (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13372)

دبدوباية 12-23-2009 03:05 PM

اعترف ان الحب ضعف
ان الصداقة بقت عملة نادرة جدا
ان العاقل من يتعلم من أخطاؤه والحكيم من يتعم من أخطاء الآخرين
ان الضربة اللى متموتنيش تقوينى


karmen 01-10-2010 02:57 AM

أعترف إني بقيت فاشله ومبحبش المذاكره

admin 01-10-2010 09:59 AM

اعتراف انا اتعملت الدرس


محدش بتعلم ببلاش

amira abdo 01-24-2010 10:17 AM

اعترف اني محتاجة اخلي بالي واحذر ف التعامل مع الناس بعد كده

lost love 01-26-2010 04:19 AM

اعترف ان حتى الاصدقاء اللى بنكون
فاهمين انهم بجد وبنديهم كل الاخلاص
والحب بردو بيخونوا

yousef eldeep 01-31-2010 10:30 AM

اعترف ان لدموع قبل ان تنزل من الوجة
يجب ان نحرقها ونعيش مع الدنيا ونتعايش معها ايض

دبدوباية 02-28-2010 01:03 PM

أعترف أن ليس كل من يضحك سعيد
فقد يكون قلبه ملئ بالجروح

ايلول 03-05-2010 03:57 AM

اعترف انى حبيت المنتدى ده بجد
وحبيت كل الموجودين فيه

admin 03-05-2010 06:20 AM

اعترف انى فى حيره من امرى

دبدوباية 03-05-2010 07:46 AM

أعترف انى بقيت مش فاهمة حد خالص من اللى حواليا
وأعترف أيضا انى مبسوطة قوى قوى قوى قوى


الساعة الآن 11:22 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir