منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   موضوع المليون رد...!!! تعال وشوفوووووه.. (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=4200)

karmen 11-14-2009 12:30 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة golden man (المشاركة 94899)
ان شاء الله نوصل
لا تؤخذ الدنيا غلابا

لالالالالالالالالالالالال الالالالالالا
مين قالك كده يا جولدن
ده
وما نيل المطالب بالتمني وإنما تؤخذ الدنيا غلابا

golden man 11-14-2009 12:42 AM

معلش ده انا نسيت المقوله خالص

karmen 11-14-2009 01:01 AM

أهااااااا
ولا يهمك
أنا افتكرتك انت قصدك كده وعاوز تقول كده يعنى
عالعموم
ان شاء الله الفوز لمصر
وان شاء الله ناخدها غلابا

golden man 11-14-2009 01:09 AM

المهم نخدها ازاى مش مهم

admin 11-14-2009 02:18 PM

الف مبروك لمصر

karmen 11-16-2009 03:12 AM

يوم الأربع المغربيه الجزاير هي الضحيه

admin 11-16-2009 02:07 PM

ان شاء الله النصر للمصر

karmen 01-10-2010 11:32 AM

متلاقيش مثالها ست كل عصر
ضلة جنب نيلها تسوى الف قصر
بحبك يا مصر

karmen 01-10-2010 11:32 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

الفرعون العاشق 01-10-2010 10:58 PM

فكره جميله جدا
واحب اشارك فيها


الظلم أسرع شيء إلى تعجيل نقمة


الساعة الآن 12:53 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir