منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   عبارة سمعتها واثرت فيك يا [you] !!!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9478)

el asmar 05-24-2009 09:25 AM

هوا دايما كده الأسمر
حارق دمهم ومولع قلبهم
وهذا هو قانون الأسمر
وعلى العموم اشكرك
على الموضوع المتواضع

eima 05-24-2009 09:36 AM

كن هين لين .

أرحم من فى الأرض يرحمك من فى السماء .

night_fox 05-24-2009 09:40 AM

take what u want
give nothing back

night_fox 05-24-2009 10:35 AM

نعيب زماننا والعيب فينا وما لزماننا عيب سوانا ونهجو الزمان بغير ذنب ولو نطق الزمان بنا هجانا فليس الذئب ياكل لحم الذئب وياكل بعضنا بعضا عياناا

el asmar 05-24-2009 10:53 AM

من المستحيل ان تبنى جسر من الحب
فوق بحيره من الخيانه

karmen 05-24-2009 10:34 PM

من المؤسف حقا أن تبحث عن الصدق فى عصر الخيانه وتبحث عن الحب فى قلوب جبانه

el asmar 05-25-2009 03:08 AM

يكفيه ما فيه فلا تجبره
فعنده فى عقله ما يحيره
وألى أنهرده يختاره بيده
بكره يرجع يغيره

el asmar 05-25-2009 09:24 AM

أزاى............................ازاى...... ........
أزاى............................أزاى
أوصفلك يا حبيبى أزاى.............
قبل ما أحبك كنت أزاى يا حبيبى......................؟

prince of alex 05-27-2009 06:12 PM

ان اعظم امجاد النيا لا تساوي صديقا مخلصا

karmen 05-28-2009 12:24 AM

ياللى انت بيتك قش مفروش بريش
تقوى عليه الريح يصبح مفيش
عجبى عليك حواليك مخالب كبار وقادر تعيش


الساعة الآن 01:00 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir