منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   هيما والنشره اللئيمه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10190)

عمر-غانم 06-26-2009 02:03 AM

ههههههههههههههه نشرة جميلة جداً
بس بقى ياريت كمان تحط فيها سؤال الحلقة
زى الجزء الثانى كده
تسملى


EzAt99 07-01-2009 02:15 PM

جمييييييييييييييييييييييي ييييل

youssf_star2008 07-06-2009 01:04 PM

اسف إتأخرت شهرين


سورى أصلى كنت بستجوب فى برنامج حيلهم بينهم


على العموم مع العناوين

1 : روحتى فين ما انتى كنتى موجوده

2: اخيرا يا جدعان خلصنا الأمتحان

3 : اخيرا تانيه

4 : بداية برنامج اختفاء الأعضاء....

karmen 07-13-2009 01:31 PM

ياللا يا يوسف مستنيينك تعرض النشره
ومستنيينك يا جولدن انت كمان
انت غايب كده ليه

EzAt99 07-17-2009 02:06 PM

ها يا عم يوسف
مستنينك على نار

karmen 07-17-2009 03:25 PM

ايه يا جولدن انت اتأخرت كده ليه
يارب تكون بخير
وانت كمان يا يوسف

radwan 07-21-2009 03:03 AM

نشرة مميزة
لكن لو تم التنيسق بين يوسف وابراهيم فى مشاركة واحده أعتقد انها هتكون أرورع من كده بكتير

golden man 07-21-2009 09:13 AM

اعتذر شباب عن تاخري بس باذن الله الجاى احسن
وانا بفكر قى كده من زمان والله يا رضوان وباذن الله تتعمل

karmen 07-24-2009 08:12 AM

ياريت يحصل كده فعلا يا ابراهيم
منتظرينك ومنتظرين التنسيق

mahmodsalama 08-07-2009 02:09 AM

الموضوع جميل يا هيمة بس انا داخل انام


الساعة الآن 11:07 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir