![]() |
لو بنحبك يا دنيا مش عشان فيكي ميزه
لكن عشان فيكي أحباب بجد حلوه ولذيذه |
لو جعلوا من الواقع بحر يبعدك عني
لجعلت من الخيال جسر أصل به إليك |
مساء حادي بادي
طالع من علبة زبادي بيمسي على أحلى برطمان عسل في حياتي |
غالي والغالي نوعين
نوع في القلب ونوع في العين بس إنت أغلى من الإتنين |
سته مشتاقين ليك
1-نظرتي 2-ضحكتي 3-بسمتي 4-همستي 5-لهفتي 6-أكيد حضرتي |
الحب لغيرك no
إنت top والناس low وبعدك العالم go عايز أقولك i love you |
قلبي جاي مستعجل
شايلك بوسه تهبل أمانه عليك توسع وتخللي خدك يستقبل |
هل أنت
حزين كئيب متشائم زهقان مفلس مديون إذن مبرووووووووووك أنت مصري 100% |
إيه معنى (أحبك)
أ=أطلع عنيك ح=حطلع عنيك ب=بردو هطلع عنيك ك=كل يوم من ده |
سألت حكيم
الحب أقوى أم الصداقه؟ فقال الحب أقوى لكن الصداقه أبقى فقد يجف النهر ويبقى مجراه ويبقى الصديق بأحلى ذكراه |
| الساعة الآن 09:25 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir