منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   دنيا الجوال (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=25)
-   -   سجل حضورك اليومي بمسج (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13005)

karmen 01-26-2010 10:56 PM

لو بنحبك يا دنيا مش عشان فيكي ميزه
لكن عشان فيكي أحباب بجد حلوه ولذيذه

karmen 01-26-2010 10:57 PM

لو جعلوا من الواقع بحر يبعدك عني
لجعلت من الخيال جسر أصل به إليك

karmen 01-26-2010 11:30 PM

مساء حادي بادي
طالع من علبة زبادي
بيمسي على أحلى برطمان عسل في حياتي

karmen 01-26-2010 11:31 PM

غالي والغالي نوعين
نوع في القلب ونوع في العين
بس إنت أغلى من الإتنين

karmen 01-26-2010 11:32 PM

سته مشتاقين ليك



1-نظرتي
2-ضحكتي
3-بسمتي
4-همستي
5-لهفتي







6-أكيد حضرتي

karmen 01-26-2010 11:37 PM

الحب لغيرك no
إنت top والناس low
وبعدك العالم go
عايز أقولك i love you

karmen 01-26-2010 11:43 PM

قلبي جاي مستعجل
شايلك بوسه تهبل
أمانه عليك توسع
وتخللي خدك يستقبل

karmen 01-26-2010 11:44 PM

هل أنت
حزين
كئيب
متشائم
زهقان
مفلس
مديون
إذن
مبرووووووووووك
أنت مصري 100%

karmen 01-26-2010 11:49 PM

إيه معنى (أحبك)
أ=أطلع عنيك
ح=حطلع عنيك
ب=بردو هطلع عنيك
ك=كل يوم من ده

karmen 01-31-2010 01:30 AM

سألت حكيم
الحب أقوى أم الصداقه؟
فقال
الحب أقوى لكن الصداقه أبقى
فقد يجف النهر ويبقى مجراه
ويبقى الصديق بأحلى ذكراه


الساعة الآن 09:25 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir