منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   أعترف إني........................... (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13372)

amira abdo 03-05-2010 07:55 AM

اعترف اني حيرانه ومش عارفه اخد قرار واتصرف ازاي

youssf_star2008 03-12-2010 11:09 PM

اعترف ان خطى مش حلو

karmen 03-13-2010 01:02 AM

إزاي يعني
خطك حلو جداً أهو
بس متنكرش إن خطي أحلى
هههههههههههههههه

ايلول 03-13-2010 02:10 AM

وانا اعترف ان المنتدى هيوحشنى فى فتره غيابى

karmen 03-13-2010 06:08 AM

هتغيبي عننا ليه بس يا أيلول
هتوحشينا جداً والله
أعترف إني متحمسه جداً لموضوعك يا مانوللي
آه والله
ههههههههههههههههههه
يااااااااااااااااااارب

manolly 03-13-2010 06:25 AM

ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههه
وانا متحمسة اكتر منك والله
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههه
اعترف انى حيرااااااااااااااااانة

admin 03-13-2010 06:41 AM

وانا مبوسط علشان عودخ الروح للمنتدى


وعندى فضول انى اعرف موضع كارمن ومانوالى

manolly 03-13-2010 07:17 AM

كله بأواااااااااااااااااااااا اااااااااانه يا ادمن

karmen 03-13-2010 07:24 AM

آه صح كله بأوانه
أعترف إن عندي معلومااااااااات جديده بخصوص موضوعك يا ميمو
بس إوعي تتصلي تسأليني إيه المعلومات عشان مش هرد عليكي
بكره على رواقه كده لما نشوف بعض هقولك

manolly 03-13-2010 07:25 AM

ههههههههههههههههههههههه
طيب مش عالقنوات الفضائية كدة
خليها بينا وبين بعض
مش هسيبك


اعترف انك رخمة ومستفزة يا سارة والله


الساعة الآن 09:19 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir