![]() |
اعترف اني حيرانه ومش عارفه اخد قرار واتصرف ازاي
|
اعترف ان خطى مش حلو
|
إزاي يعني
خطك حلو جداً أهو بس متنكرش إن خطي أحلى هههههههههههههههه |
وانا اعترف ان المنتدى هيوحشنى فى فتره غيابى
|
هتغيبي عننا ليه بس يا أيلول
هتوحشينا جداً والله أعترف إني متحمسه جداً لموضوعك يا مانوللي آه والله ههههههههههههههههههه يااااااااااااااااااارب |
ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههه
وانا متحمسة اكتر منك والله ههههههههههههههههههههههههه ههههههههه اعترف انى حيرااااااااااااااااانة |
وانا مبوسط علشان عودخ الروح للمنتدى
وعندى فضول انى اعرف موضع كارمن ومانوالى |
كله بأواااااااااااااااااااااا اااااااااانه يا ادمن
|
آه صح كله بأوانه
أعترف إن عندي معلومااااااااات جديده بخصوص موضوعك يا ميمو بس إوعي تتصلي تسأليني إيه المعلومات عشان مش هرد عليكي بكره على رواقه كده لما نشوف بعض هقولك |
ههههههههههههههههههههههه
طيب مش عالقنوات الفضائية كدة خليها بينا وبين بعض مش هسيبك اعترف انك رخمة ومستفزة يا سارة والله |
| الساعة الآن 08:27 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir