منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   عصابة التماسيح (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15277)

golden man 12-19-2009 08:27 AM

مش احنا فشله يا بوسي

bosbos love 12-19-2009 08:54 AM

فشلة مين قال كدا
الاسالة دى كلها وفشلة
امال لو شطار بقى كنتو عملتو اية
الحمد لله انى مش من ضمن العصابة

golden man 12-19-2009 11:48 AM

ليه يا بوسي انتى لسه هتيجى انتى كمان

THE STAR 12-23-2009 06:07 AM

يا بنات متقلقوووش عليا خاالص
انا قولتلكو انا بالعب هنا اساسا
وجولدن يا حبة عيني هوه بس اللي بيحااول
والله صعبان عليا
انت قولتلي العصابه دي كام بنو ادم ؟؟؟
ههههههههههههههههههههههه

manolly 12-23-2009 08:46 AM

براااااااااااااافو عليكى يا ستار
اجاباتك تحفة

golden man 12-23-2009 09:03 AM

انا الوحيد الى هنا بسال هنا وبتسال هناك
ادانى الاربج وخلع
صاحب الموضوع مسالش ولا سؤال من ساعة اللعبه

manolly 12-23-2009 09:13 AM

ههههههههههههههههههههههههه ههههه
ربنا يخليك للشعب المصري
بتسال وبتتسال
دى مهمتك في الحياة
كتر خيرك والله ههههههههههههههههه

admin 12-23-2009 09:39 AM

اقتباس:

دي عصاابه فاشله من الاخر يعني..، يلا

ماشى يجميل


انا كانت مشغول وفاضل بس يومين ونشوف الاسئله


وتشوفى الفشل الى على حق

ملاك الروح 12-23-2009 10:47 AM

خليك لطيف ف الأسئله ع البنت يا أدمن
بالتوفيق

golden man 12-23-2009 12:25 PM

اما نشوف انا مستنى الرد يا ادمن دى عماله تقول ولا يقدروا يعملوا حاجه تصور دى بعتتلى رساله بتقولى ورينى هتقدر تعمل ايه
كلهم سابوك وخلعوا وهنبقى كلنا عليك هناك فى عصابة بنات الماجيك انت مش متخيل يا ادمن بيعملوا معايا ايه هناك بس على مين برضه انا واقف وقفة اسد




**************
حد يلحقنى بقى


الساعة الآن 02:04 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir