![]() |
برفع راسى لفوق وبقولها بعلو الصوت اهلاوووووووووووووووووووووو ى |
منافسة ايه يا أحمدينيو هو فى حد يقدر ينافس بطل القرن
أهلاااااااااااااااااااااا اااااااااوى |
Hey all my freinds
أنا غيرت اليوزر نيم بتاعي عشان انا قررت من فترة ان أنا أغير كل حاجة ف حياتي غيرت كل حاجة ......كل حاجة إلا حاجة واحدة بس....... مغيرتهاش ومش هغيرها........ الحاجة دي هي فريقي المفضل [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] أنا أهلاوي لحد ما أبو اتلهول ينطق ويقول أنا زملكاويوواحد يطلع الشمس وينادي عليا ويقوللي أنا زملكاوي |
السلام عليكم ورحمه الله ماينفعش غير اكون اهلويه وبس هو قانون ازلي بالعيله اهلي .......اهلي الاهلي بطل القرن اختكم الملاك البرئ |
اهلاوي للأبد اهلاوي اهلاوي اهلاوي اهلاوي اهلاوي اهلاوي اهلاوي اهلاوي اهلاوي |
اهلاويـــــــــة صميم اوووووووه اهلاوووى |
اهلاوي اهلاوي اهلاوي اهلاوي اهلاوي اهلاوي اهلاوي اهلاوي اهلاوي اهلاوي |
انتوا فين يا زملكاويه
مش سامعينلكم حس يعنى أهلااااااااااااااااااااوى للأبد |
أهلاوي وبتشرف
|
أهلاووووووووووووووووووووو ووي وبتشرف أصلامين باقي الزمالك علشان أكون زملكاوي |
| الساعة الآن 05:33 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir