منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   صدى الملاعب العربيه والعالميه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=20)
-   -   انت اهلاوى ولا زملكاوى يا [you] (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=4249)

بلابل المتمرد 07-18-2009 04:06 AM

برفع راسى لفوق وبقولها بعلو الصوت

اهلاوووووووووووووووووووووو ى

karmen 07-18-2009 04:58 AM

منافسة ايه يا أحمدينيو هو فى حد يقدر ينافس بطل القرن
أهلاااااااااااااااااااااا اااااااااوى

EzAt99 07-18-2009 06:55 AM

Hey all my freinds

أنا غيرت اليوزر نيم بتاعي عشان انا قررت من فترة ان أنا أغير كل حاجة ف حياتي
غيرت كل حاجة ......كل حاجة
إلا حاجة واحدة بس.......
مغيرتهاش ومش هغيرها........
الحاجة دي هي فريقي المفضل [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
أنا أهلاوي لحد ما أبو اتلهول ينطق ويقول أنا زملكاوي
وواحد يطلع الشمس وينادي عليا ويقوللي أنا زملكاوي

الملاك البرئ 07-24-2009 02:50 PM

السلام عليكم ورحمه الله

ماينفعش غير اكون اهلويه وبس

هو قانون ازلي بالعيله

اهلي .......اهلي

الاهلي بطل القرن

اختكم الملاك البرئ

amralbob 07-27-2009 05:50 PM

اهلاوي للأبد اهلاوي اهلاوي اهلاوي



اهلاوي اهلاوي اهلاوي
اهلاوي اهلاوي
اهلاوي

كول جيرل 07-31-2009 01:05 AM

اهلاويـــــــــة صميم
اوووووووه اهلاوووى

amralbob 07-31-2009 02:59 AM

اهلاوي اهلاوي اهلاوي اهلاوي
اهلاوي اهلاوي اهلاوي
اهلاوي اهلاوي
اهلاوي

karmen 07-31-2009 05:17 AM

انتوا فين يا زملكاويه
مش سامعينلكم حس يعنى


أهلااااااااااااااااااااوى للأبد

عمرون بن عمرون 07-31-2009 05:53 PM

أهلاوي وبتشرف

عمرون بن عمرون 07-31-2009 05:55 PM

أهلاووووووووووووووووووووو ووي
وبتشرف
أصلامين باقي الزمالك علشان أكون زملكاوي


الساعة الآن 05:33 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir