منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   عبارة سمعتها واثرت فيك يا [you] !!!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9478)

night_fox 05-29-2009 10:36 AM

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
gamed awi elmasal da
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
dude

prince of alex 05-31-2009 10:40 PM

ان اعظم امجاد الدنيا لا تساوي صديق حقيقي

karmen 06-01-2009 01:45 AM

لولا الحب ما بكت السماء على عطش الأرض
ولولا الحب ما التف الغصن حول الغصن
(إهداء إلى حبيبى)

night_fox 06-01-2009 01:54 AM

el3elm felras msh felkoraaas

بلابل 06-01-2009 02:02 AM

الاسم: مجنونك

العمر: ضايع بدونك

الهواية: رسم عيونك

النهاية: احبك

(
إهداء الى حبيبتى)

karmen 06-01-2009 02:15 AM

أنا مخترتش عمرى ولا بإديا نصيبى بس إخترتك إنت علشان تبقى حبيبى
(إهداء إلى حبيبى)

بلابل 06-01-2009 02:23 AM

ياريت قلبى شفاف واللى جواة ينشاف عشان تعرف أد اية بحبك وعليك بخاف

( إهداء الى حبيبتى)

MORO CHOCOLATE 06-01-2009 03:03 AM

تملي معاك ولو حتى بعيد عني في قلبي هواك
تملي معاك تملي في بالي وفي قلبي ولا بنساك
تملي واحشني لو حتى بكون وياك

(اهداء الى حبيبي وخطيبي وكل دنيتي eima )

night_fox 06-01-2009 11:49 AM

meen bey3eesh aktar mn 3omro?????? l

karmen 06-02-2009 03:29 AM

انت الحب اللى اتمنيته واللى عرفت الدنيا معاه
حلم حياتى اللى استنيته واللى معشتش قبله حياه
قرب منى هتعرف انى بدوب فى غرامك وبموت فيك
قرب وانت لوحدك تعرف انى ماليش احلام بعديك
(إهداء إلى حبيبى)


الساعة الآن 10:34 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir