منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   §¦¦¤~ مسابقة فى المعلومات العامة ~¤¦¦§ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9648)

البرنس الوحدانى 09-12-2009 10:19 AM

سيدنا نوح

karmen 09-12-2009 12:13 PM

صح يا علي
ونقول
مم تتركب بلازما الدم؟

البرنس الوحدانى 09-12-2009 12:21 PM

99% مياه
و7 % بروتينات(فيبرينوجين-جلوبيولين-ألبيومين)
2% مواد عضوية
1% أملاح

karmen 09-12-2009 12:41 PM

صح يا علي
ونقول
من هو مكتشف أشعة إكس؟؟

البرنس الوحدانى 09-12-2009 12:55 PM

ويلهم كنراد
على ما اظن

karmen 09-12-2009 01:31 PM

غلط يا علي
هو روتنجن
ونقول
اين يقع مدار الجدي ؟

البرنس الوحدانى 09-12-2009 01:38 PM

جنوب خط الإستواء

karmen 09-13-2009 04:01 AM

صح يا علي
ونقول
من قتل مسيلمه الكذاب؟؟

البرنس الوحدانى 09-13-2009 04:06 AM

مين مين مين

مش عارف راحت عن بالى

البرنس الوحدانى 09-13-2009 04:08 AM

ايوو ايوة عرفت

هو وحشى بن حرب
يا رب تكون صح

karmen 09-13-2009 04:28 AM

صح يا علي
ونقول
من هو النبي الذي كانت معجزته احياء الموتى؟؟

البرنس الوحدانى 09-13-2009 04:31 AM

عيسى عليه السلام

karmen 09-14-2009 11:37 AM

صح يا علي
(هو مفيش غير علي عنده معلومات)
ونقول
من القائل:
إنما الأمم الأخلاق ما بقيت
فإن همُ ذهبت أخلاقهم ذهبوا

karmen 09-14-2009 11:39 AM

البرنس الوحدانى:8 نقط
رضوان:2 نقطه
يوسف ستار:1 نقطه
برنس اليكس:1 نقطه

البرنس الوحدانى 09-14-2009 12:41 PM

أحمد شوقى

karmen 09-14-2009 12:47 PM

صح يا علي
ونقول
من هو مكتشف الكورتيزون؟؟؟

البرنس الوحدانى 09-15-2009 12:02 AM

انا مش متأكد اوى
بس أظن
كاندال

karmen 09-15-2009 04:59 AM

صح يا علي
ونقول
من هو مخترع الطائره؟؟؟

karmen 09-15-2009 05:00 AM

البرنس الوحدانى:10 نقط
رضوان:2 نقطه
يوسف ستار:1 نقطه
برنس اليكس:1 نقطه

**فين برنس أليكس عشان يشوف مسابقته؟؟

البرنس الوحدانى 09-15-2009 04:45 PM

مش عارفها والله
هسيبها لحد غيرى

بس يتهيألى ان هم اتنين مش واحد مش متأكد

karmen 09-15-2009 05:28 PM

هما اتنين فعلا يا علي
الأخوان رايت
وأعتقد ان انت كده يا علي الفائز في مسابقة المعلومات العامه
انت فين يا برنس أليكس

prince of alex 09-16-2009 05:12 AM

موجود يا كارمن بس مشغوووول اووووي اصلي في اجازة

واو مكنتش عتعب حضراتكم اتمنى انك تعملي موضوع بفس الشكل الي كنت بعمله

وتباركي للواد اصله مزنبهوش حاجة

karmen 09-16-2009 05:32 AM

هههههههههههههههههه
آه طبعا لازم نباركله ده تفوق بإكتساح وجداره
أعتقد اصلا انه خدها بالتزكيه لأن مكنش فيه حد غيره
اوكى يا احمد
ترجع بالسلامه

البرنس الوحدانى 09-16-2009 10:24 AM

تباركى للواد؟؟؟
أظن ان انت أصغر منى وانا بعاملك زى أخويا وانا مسمحش لأخويا انه يقوللى كدة
وبعدين أنا دخلت المسابقة دى مش عشان أفوز ولا عشان اى اى حاجة تانية

أنا دخلت وشاركت عشان أنشط المنتدى شوية ونخلى فى تفاعل
ع العموم شكرا لكلامكم

وأتمنى لكم التوفيق

تحياتى



prince of alex 09-17-2009 04:15 AM

يا عمي البرنس ليهـ الحساسية ديه

بس يا عم والله انا كنت بقولها بحسن نيه على سبيل الهزار

وبعدين خلاص يا عمي حقق عليا واعتبر الكلام الي زعلك ولا كانه اتقال

karmen 09-17-2009 04:55 AM

يا لهووووووووووووووووووووووو وووووووووى
انتوا فيه ايه
مبتصدقوا
يا جماعه تقبلووووووووووووووووووووو ا الهزااااااااااااااااااااا اااااار
عشان الدنيا تبقى ايزي
خليك ريلاكس
ههههههههههههههه

البرنس الوحدانى 09-20-2009 11:07 AM

انا ال آسف انى اتكلمت بعصبية شوية
وع كلنا اخوات

تقبل مرورى

prince of alex 09-21-2009 02:20 AM

كبلمك مقبووووووووووول يا برنس

فينك يا كارمن ولا وهقتي

على العموم كلها اسبوع وارجع 25/24 ساعة في المنتدى

karmen 09-29-2009 03:33 AM

أوكى يا احمد على ما ترجع
هبارك لعلي وهنكمل

karmen 09-29-2009 03:39 AM

ياللا نبدأ جوله جديده وموسم جديد
ونقول
من القائل
ما كانتِ الحسناءُ ترفعُ سترها
لو أن في هذي الجموع رجالاً؟؟

prince of alex 09-30-2009 08:44 AM

مش عارف

karmen 10-01-2009 01:58 AM

القائل خليل مطران

ونقول


من هو مكتشف الهند؟؟

prince of alex 10-05-2009 02:04 AM

ماجلان!!!!!!!!!!

karmen 10-05-2009 06:11 AM

ايه يا حاج انت
انت عامل مش من هنا ليه
عامللي فيها فهمي ومطنش
هي مش دي بردو مسابقتك وده موضوعك
وانت جيت خلاص ونورت البيت
طيب استلم يا معلم
ياللا يا نجم كانت أمانه وأظن حافظتلك عليها

golden man 10-07-2009 10:53 PM

تمام يا كارمن كده يالا يا برنس علشان باذن الله اشترك معاكم

prince of alex 10-08-2009 03:58 AM

اوكي خلاص بعتوني ماشي


بس ابل ما تخلصي اديني الملخص الاخير عن النقاط عشان ابدأ

karmen 10-09-2009 12:52 AM

مفيش يا ابنى ولا نقطه
دى جوله جديده
البرنس الوحدانى فاز فى اللى فاتت
ودى مسألناش غير سؤالين ومحدش جاوب عليهم
يعنى انت هتبدأ بقى من اول وجديد

golden man 10-09-2009 07:57 PM

قشطه من جديد
تمام اوى

prince of alex 10-09-2009 09:03 PM

المسابقة العاملة للمعلومات في الماجيك

**--**--**--**--**--**--**--**--**--

السؤالـ :

4-ما هي اقوى الحيونات ذاكرة؟

karmen 10-31-2009 07:40 AM

الجمل


الساعة الآن 03:02 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir