منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   هيما والنشره اللئيمه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10190)

golden man 09-28-2009 09:15 AM

نوم العوافى يا حوده وتصبح على خير واتغطى كويس واحلم وكل رز مع الملايكه
لا استنى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!
نسيت اقولك
*
*
*
*

*
*
*

*


*














*
ابقى الشرب اللبن قبل ماتنام

golden man 09-28-2009 09:16 AM

اوعى تكون زعلت اوعى تكون زعلت
بهزر معاك وده باين اول تعامل ليا معاك

golden man 09-28-2009 10:56 AM

ناسف ايها السيدات والساده على العطل الفنى الحادث الذى تسبب فى تاخير اذاعة هذه النشره لفتره وجيزه دى بلد جديده جنب الجيزه على طول
ولكن عدنا لحضراتكم لكى نكمل معا هذه النشره
ونبدا مع بعض العناوين لهذه النشره
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
* المسابقات الرمضانيه
* الانفلونزا وتاجيل الدراسه وتغيب الاعضاء
* نشاط فيرس جديد فى المنتدى
* فك الحظر عن العضو جولدن مان الشهير بهيما

واليكم تفاصيل النشره
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
* لاقت المسابقات الرمضانيه اقبلا معقولا من اعضاء المنتدى ولهم جزيل الشكر والعرفان لمتابعتهم المنتدى دائما وتقديم يد العون والافاده والاستفاده برضه
ما حدش بياكلها بالساهل واهو كل واحد خد الى فيه النصيب وكان لكارمن النصيب الاكبر حيث فازت بالمركز الاول وجاء برنس اليكس فى المركز الثانى وخلفه التهامى بالمركز الثالت ولمزيد من التفاصيل زوروا موقعنا تجدوا ما يسركم
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
ودلوقتى اسيبكم مع بعض لقطات الحفل والى عاوز صور تانى يبقى يقولى وانا اجيبله اصل مش هتلاقى الصور دى عند حد تانى اصل انا الى كنت بصور الحفله وما حدش هياخد ولا صوره بقى
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
* لا بد وان سبب من اسباب تغيب الاعضاء هو انفلوزا او كما يطلقون عليها انفلونزا وهى مش اصلها كده اساسا هى اصلها لو حللناها هنلاقيها ( لن انف وزا ) انا مش عارف ايه السبب بس مش مهم مش ده موضوعنا نكمل موضوعنا الاول ان انفوزا كما هى السبب فى تاجيل الدراسه (يا رب يلغوها خالص)
باين كمان كما تبين من التقارير لتغيب الاعضاء انها هتخليها ورانا لحد ما تخرب الدنيا كلها ( يا رب اكون غلطان )
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

* مش عارف ايه الفيروسات الى نازله ترف علينا دى والحمد لله فيه فيرس ماشى فى المنتدى جديد من نوعه وهو فيرس والحمد لله نعتبره حميد وهو فيرس من دعائم المنتدى الرئيسيه وهو نشط جدا وقد قرر تنشيط جميع الاعضاء الخامله عن العمل وتولى العمل بنفسه ونشكره على هذا المجهود الرائع
بينى وبينكم الى عامل ده كله ( البت كارمن ) ونقولها بالتوفيق يا كارمن ومن احسن لاحسن باذن الله
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

* تم فك الحظر عن العضو Golden Man الشهير بهيما وقام ليتابع منتداه الغالى ويري اصدقائه ويرجع ايام زمان وكان سعيد جدا مما جعله يلقى خطاب شكر وتقدير وعرفان بالولاء لسيادة الريس وخطابه كان عباره عن هذه الكلمات

يا اما القمر على الباب نور قناديله يا اما ارد الباب ولا اناديله
اناديله يا اما اما ..........
فردت عليها وقالتلها اندهيله وخلصينى
ملحوظه !!!!
بقول لكل اعضاء المنتدى انى بحبكم جدا ومعلش على التاخير ده

وسؤال حلقة اليوم
يا تري الاعلان بتاع منتخب شباب مصر بيقول روحوا شجعوهم علشان ...........
1) تنيموهوم
2) تلعبوا بدالهم
3) تروقوهم
لو عرفتوا الاجابه يا ريت تقوموا تناموا احسن لو لقيتوا الماتش مش تمام وتصبحوا على خير

karmen 09-28-2009 12:26 PM

ههههههههههههههههه
ايه يا عم الحلاوه دى
دى عوده قويه جدا ربنا يخليك للمنتدى يارب
واخيرا تم فك الحظر عنك
بس الصور بتاعت الحفله انا مشفتش نفسي فيها
هو انا كنت انهى
الراجل ابو دقن واللا اللى لابس جلبيه؟؟؟
تسلم ايدك يا هيما
وانا لسه عند وعدى القدييييم اوى ه
لسه فاكره؟
مستعده لو تحب ازودك بأى معلومات ممكن تحتاجها عشان تنشيط النشره
ياللا بقى يا عسل انت رجع الأيام الحلوه من تاني
وبعوده

golden man 09-29-2009 02:09 AM

ربنا يخليكى يا كارمن يا رب تكون عجبتك
بس انا محتفظ بصورتك لنفسى مش اى حد يشوفها
وان شاء الله كل حاجه ترجع زى الاول واحسن

admin 11-20-2009 08:05 AM

ايه ياهيمه الموضع ده نام ليه

golden man 11-20-2009 10:57 PM

معلش يا ادمن دماغى فيها خسين الف حاجه بس باذن الله نعمل حاجه على السريع كده

admin 11-21-2009 02:17 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة golden man (المشاركة 96642)
معلش يا ادمن دماغى فيها خسين الف حاجه بس باذن الله نعمل حاجه على السريع كده


الله يكون فى العون

karmen 12-05-2009 05:39 AM

يا عيني عالناس المشغوله
ربنا معاك
ومنتظرين الحاجه اللي على السريع دي

ايلول 02-14-2010 04:43 AM

فين الحاجه اللى على السريع يا جماعه


الساعة الآن 05:49 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir