![]() |
لو علاقة الناس تنتهي
والقمر من السما يختفي يظل حبك في قلبي شمعه لا تنطفي |
إذا إمتلأت السماء بالمطر
وأصبح الجو عاصفاً فإعلم أن هدومك المنشوره هتتبل |
أحلى عيون وحشوني
كانوا السبب في جنوني قلت أمسي عليهم مادام هما نسيوني |
بتمنى أكون جارك
أو ورده بمدخل دارك عشان كل صباح ومسا أشوفك وأسمع أخبارك |
تيجي نقسم العالم أنا وإنت:
البحر ليك والموج ليا السما ليك والنجوم ليا الشمس ليك والقمر ليا واللا أقولك خد الدنيا كلها وخليك إنت ليا |
بسمتك أجمل إشاره
ونظرتك أجمل عباره ومحبتك مش خساره وغيابك حيره ومراره |
من فضلك إضغط السهم لأسفل
أيوه كده تمام لسه إضغط تلات مرات 1 2 3 كويس جدا تاني كمان زياده أوكي إضغط تاني زهقت خلاص خلاص آخر مره بجد آخر مره مدام فاضي كده يا حيوان مبتسألش عليّه ليه؟؟ |
قعدت أفكر في كلام حلو أرسلهولك
وأفكر وأفكر وأفكر وبعدين صدعت فنمت |
الجمال رباني
والطبع مش أناني والطعامه مفيش تاني وبلاش يا قمر تنساني |
والله بحبكم
وبعزكم وبتمنى ودكم ومش حايشني عنكم غير عفواً لقد نفذ رصيدك |
| الساعة الآن 11:59 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir