منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   دنيا الجوال (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=25)
-   -   سجل حضورك اليومي بمسج (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13005)

karmen 02-01-2010 02:37 AM

لو علاقة الناس تنتهي
والقمر من السما يختفي
يظل حبك في قلبي شمعه لا تنطفي

karmen 02-01-2010 02:38 AM

إذا إمتلأت السماء بالمطر



وأصبح الجو عاصفاً



فإعلم

أن





هدومك
المنشوره
هتتبل

karmen 02-01-2010 02:53 AM

أحلى عيون وحشوني
كانوا السبب في جنوني
قلت أمسي عليهم
مادام هما نسيوني

karmen 02-01-2010 02:53 AM

بتمنى أكون جارك
أو ورده بمدخل دارك
عشان كل صباح ومسا
أشوفك وأسمع أخبارك

karmen 03-12-2010 01:55 AM

تيجي نقسم العالم أنا وإنت:
البحر ليك والموج ليا
السما ليك والنجوم ليا
الشمس ليك والقمر ليا
واللا أقولك
خد الدنيا كلها
وخليك إنت ليا

karmen 03-12-2010 01:57 AM

بسمتك أجمل إشاره
ونظرتك أجمل عباره
ومحبتك مش خساره
وغيابك حيره ومراره

karmen 03-12-2010 02:05 AM

من فضلك إضغط السهم لأسفل





































أيوه كده




























تمام






































لسه



































إضغط تلات مرات















1



















2























































3


































































كويس جدا



















































تاني






































































كمان زياده





























































































أوكي





















































































إضغط تاني
















































































زهقت





































































خلاص



































































خلاص






















































































آخر مره




















































































































بجد













































































آخر مره






































































































































مدام فاضي كده يا حيوان مبتسألش عليّه ليه؟؟

karmen 03-12-2010 02:08 AM

قعدت أفكر في كلام حلو أرسلهولك

وأفكر



وأفكر



وأفكر







وبعدين صدعت فنمت

karmen 03-12-2010 02:09 AM

الجمال رباني
والطبع مش أناني
والطعامه مفيش تاني
وبلاش يا قمر تنساني

karmen 03-12-2010 02:09 AM

والله بحبكم
وبعزكم
وبتمنى ودكم
ومش حايشني عنكم
غير
عفواً لقد نفذ رصيدك


الساعة الآن 11:59 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir