منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   أعترف إني........................... (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13372)

lost love 03-13-2010 07:26 AM

اعترف انى مش فاهمه اى حاااااااااااااجه

manolly 03-13-2010 07:45 AM

اعترف انى حاسة باحراج فظيييييييييييييييييييييع

karmen 03-13-2010 07:59 AM

اعترف إني أكيد مش هسيحلك يا مانوللي متخافيش
وأعترف بردو إن مفيهاش إحراج ولا حاجه هو ميعرفش حاجه

manolly 03-13-2010 08:00 AM

~x(~x(~x(~x(~x(~x(

admin 03-13-2010 08:11 AM

الكلام ليكى ياجاره



اعتراف انى فرحات

manolly 03-13-2010 08:29 AM

ربنا يفرحك دايما ياااااااااااارب

karmen 03-13-2010 11:01 AM

أعترف إني مبسوطه إني رجعت للماجيك تاني والماجيك رجع لنشاطه تاني

karmen 03-13-2010 11:03 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة admin (المشاركة 133658)


اعتراف انى فرحات

فرحات إزاي يعني
مش المفروض إنك أسامه
إنت كنت بتكدب علينا واللا إيه
طب كنت إعترف من بدري
إنت لسه فاكر

الفرعون العاشق 03-13-2010 09:20 PM

اعترف انى مدايق جدا من حاجات كتير

youssf_star2008 03-20-2010 06:48 AM

أعترف إنى مجنون


الساعة الآن 01:26 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir