منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   عصابة التماسيح (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15277)

bosbos love 12-23-2009 12:54 PM

مين الى هيلحقك يابنى دول شكلهم
كلهم روحو ونسيو انك هنا لوحدك
هههههههههههههههههه
ربنا معاكى يا ستار ويقويكى على حبة التماسيح
اقصد على التمساح الواحد دا:d

manolly 12-25-2009 05:56 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة golden man (المشاركة 112322)
اما نشوف انا مستنى الرد يا ادمن دى عماله تقول ولا يقدروا يعملوا حاجه تصور دى بعتتلى رساله بتقولى ورينى هتقدر تعمل ايه
كلهم سابوك وخلعوا وهنبقى كلنا عليك هناك فى عصابة بنات الماجيك انت مش متخيل يا ادمن بيعملوا معايا ايه هناك بس على مين برضه انا واقف وقفة اسد




**************
حد يلحقنى بقى


ههههههههههههههههههههههههه ههه:))
اسد:-?
يامامتى

karmen 12-25-2009 06:07 AM

ربنا معاكي يا ستار
أيوه كده
إدخلي فيهم شماااااااااال ولا يهمك
إحنا وراكي ومعاكي يا قمر
وخللي تمساح فيهم يفتح بقه وإحنا نخليهولك قطه

THE STAR 12-25-2009 10:59 AM

ياماماااااااااااااااااااا ااااااااااااا
لا لا لا لا يا كارمن والنبي تعالي
اسنديني لحسن هيغمى عليا من كتر الخووووووف
والنبي انا نفسي مره تقولو حاجه وتتنفذ اشوفها بعيني
انا شوفت وااااااااحد بس قاعد يا عيني يسأل فيا لحد
اما صعب عليااا
بعد التوعدوهنوريكو وهتشوفو
الله يعين بس

golden man 12-25-2009 11:17 AM

انا مش عاوز اقسي عليكى برضه ليس من من لم يعطف على صغيرنا

THE STAR 12-25-2009 11:20 AM

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه
حللوووووووه بقووووووووه
بس ماشي يا جولدن انا نفسي اشووف اي حااجه
غير الكلااااااااااام

golden man 12-25-2009 11:26 AM

يا بنتى مش عاوز اقسي عليكى وبعدين تدعى عليا وتبقى دعوة وليه ساعة مغربيه ولا عصريه ولا وقت اما تصحى من النوم
وبعدين انا قلبى حنين وبضعف بسرعه قدام الجنس الناعم

ملاك الروح 12-25-2009 09:49 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة golden man (المشاركة 113142)
يا بنتى مش عاوز اقسي عليكى وبعدين تدعى عليا وتبقى دعوة وليه ساعة مغربيه ولا عصريه ولا وقت اما تصحى من النوم
وبعدين انا قلبى حنين وبضعف بسرعه قدام الجنس الناعم

ههههههه
دعوة وليه
كل دا وقلبك حنين امال لو كان قاسي كنت هتبقي عامل ازاي

THE STAR 01-01-2010 05:00 AM

ههههههههههههههههههههههههه ههههههه
ههههههههههههههههههههههههه ههه
حلوه دعوة وليه ساعة مغربيه دي
بس يعني ياريت تشوف كده خلااص
حد عاوز مني حاجه قبل مامشي؟؟

prince of alex 01-06-2010 05:51 PM

تمشي فيييييييييييييييين

انا كمان تمساح بردووا

احنا خلصنا (( غلس اووووي )) ..... زمانك بتدعي عليا ....

انا عسأل اسئلة جامدة اوي جدا فضيعة مش طبيعية

انا بقول ايه معلش اصلي .... لسة صاحي من النوم ... نوم نوم مش هزار


س _ ما هو رأيك في الحب ؟

س _ اي انواع الرجال تفضيليهم ؟؟

س _ استايل كتابتك حلو اوووي ... سوري دهـ مش سؤال

س _ كام عمرك ؟؟

فاضي بقا .....

س _ بتحبي مين تامر ولا عمرو ؟؟ لو قلتي تامر مش عتطلعي من هنا ...خخخخع ... اغتكري الكذب حرام

س_ زهقتي من اسألتي ؟؟

بردوا عكمل حتى لو قلتي اهـ


س_ فطرتي ايهـ الصبح ؟؟

واخيرا س _ نفسك تطلعي ؟؟ من هنا .....

وطلب يا ريت .... متشليش مني كنت بهزر ولو حاولتي تنتقمي في عصابتك x-(x-(


الساعة الآن 03:37 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir