منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   صدى الملاعب العربيه والعالميه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=20)
-   -   انت اهلاوى ولا زملكاوى يا [you] (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=4249)

aBoZeYaD 07-31-2009 06:59 PM

والله انا دلوأتي مليش في الكورة اوي
بس اولادي يشجعو نادي الاتحاد السعودي
وانا اشجع الاهلي المصري لما كنت صغير


بلابل 07-31-2009 07:56 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 71440)
انتوا فين يا زملكاويه
مش سامعينلكم حس يعنى


أهلااااااااااااااااااااوى للأبد

لسة موجودين

وزى مقلت سابق وهقلها تانى

طوفان الزمالك قادم

والنهردة وكل يوم

للزمالك وبس

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

على عبد الفتاح 07-31-2009 10:31 PM

اهلاوووووووووووووووووووى اصيل
\:d/<:-p:p

ساهر 07-31-2009 11:48 PM

والله يؤسفني اني قول انو انا مالي اهتمامات رياضية أبدا أبدا أبدا

ضحكة نانسي 07-31-2009 11:50 PM

مرحباااااااااا
بصراحه انا ماافهم بالكوره :-s وماعندي فريق معين بس اكيد بشجع الاثنين وكلهم يشرفوا حبيبتنا مصر اللي اعتبرها دولتي الثانيه :x

بندر عاشور 08-01-2009 12:29 AM

بصراحة أنا لا ذا ولا ذا أنا منتخباوي

hosgou 08-01-2009 04:39 AM

اهلاوى ان شااء الله

ضمير مستتر تقديره هو 08-01-2009 04:54 AM

اهلاوي

بس متعاطف مع الزمالك من كثر الهزائم

karmen 08-01-2009 05:10 AM

[quote=بلابل;71588]لسة موجودين

وزى مقلت سابق وهقلها تانى

طوفان الزمالك قادم

والنهردة وكل يوم

للزمالك وبس


[/quote
والله يا بلبل
انت كل مره تدخل تقول طوفان الزمالك جاى
وانا ولا شايفه طوفان ولا حتى شايفه نقطة مطر
عالعموم ربنا يقدم اللى فيه الخير بس برضو
الأهلى نادى القرن
وأنا أهلاوى للأبد

yashyash 08-01-2009 05:38 AM

Zamalkawee


الساعة الآن 06:52 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir